Toimii kaikki mallit jotka on suomessa myynnissä. E30, E30 Plus, E30C Plus, E30 Combo Plus.
Toimii 64-bittisessä.
Toimii 8.04 ja vanhemmat ja uudemmat. Olikohan se niin että 8.04 sisältää jo ajurit, vanhempiin ne pitää erikseen asentaa,
Kannattaa pistää se laite kiinni ja käyttää suoraan jos toimii, niinku yleensä toimii kun on uusi Ubuntu.
Toimii myös Kubuntussa. ja muissakin Linuxeissa, vaikkapa Fedorassa tai OpenSusessa.
Kyllä sen pitäisi toimia uusimmassa 64-bittisessä. Mulla on tossa htpc-koneessa ajossa 9.04 server 64bit ja hyvin toimii kaksi E30C Plussaa.
Antti
[/quote]
Terveeks, oon uusi (n.viikon verran) ubuntun 9.04 käyttäjä ja paljon on ongelmia, mut nehän on voitettavina. Suurin ongelma on se, etten yli 5-kymppisenä taho tulla sinuiksi ton lontoon murteen kanssa. Mut nyt ite asiaan: Mulla on Anysee e30 USB-viritin, mutta miten sen ajurit ja tarvittavat ohjelmat ladataan ja asennetaan. Mulla näkyy kanavalista tossa MeTV:llä, mut joka kerta kun avaan ton ohjelman tulee virheilmoitus: Saatavilla ei ole DVB-viritinlaitteita. Miten ton anyseen asetukset ym. tehdään. Viittiskö joku auttaa ja suomenkielellä "vääntää rautalangasta" vaihe-vaiheelta miten tän saa pelittämään.