Muut alueet > Muut käyttöjärjestelmät ja Linux-jakelut

Vista ja ubuntu

(1/2) > >>

JoroZzZ:
Mulla on nyt Ubuntu(8.04) ja haluaisin rinnalle vistan, eli pystynkö laittamaan sitä edes? Ja miten se tapahtuu?

Hertsi:
Kannattaa varmaan laittaa tää tonne Ubuntun asennus ja ensimetrit.

No toi tuottaa ongelmaa koska oot jo asentanu Ubuntun ja järjestyksen pitäis olla eka Vispa*ka ja sit UBUNTU
Tietysti voit asentaa sen virtuaaliseen työpöytään asentamalla ubuntuun virtualboxin.
PS. siit bei oo viel versioo 8.04:jälle.

jori52:

--- Lainaus käyttäjältä: Hermann Kelzenberg - 01.05.08 - klo:19.22 ---Kannattaa varmaan laittaa tää tonne Ubuntun asennus ja ensimetrit.

No toi tuottaa ongelmaa koska oot jo asentanu Ubuntun ja järjestyksen pitäis olla eka Vispa*ka ja sit UBUNTU
Tietysti voit asentaa sen virtuaaliseen työpöytään asentamalla ubuntuun virtualboxin.
PS. siit bei oo viel versioo 8.04:jälle.

--- Lainaus päättyy ---

 Korjataan Virtualbox on vakiona Hardyssä.

Terveisin jori52

Jaune:
Hermann varmaan tarkoittaa että VirtualBoxista ei ole vielä versiota joka osaisi pyörittää Ubuntu 8.04 versiota. Näin minä ainakin sen käsitin.

Riippuen koneesi tehoista ja Vistan käyttötarpeesta voisit koittaa asentaa sen VM-Warella tai Virtual Boxilla ja käytellä Ubuntun päällä.

jori52:

--- Lainaus käyttäjältä: Jaune - 01.05.08 - klo:19.39 ---Hermann varmaan tarkoittaa että VirtualBoxista ei ole vielä versiota joka osaisi pyörittää Ubuntu 8.04 versiota. Näin minä ainakin sen käsitin.

Riippuen koneesi tehoista ja Vistan käyttötarpeesta voisit koittaa asentaa sen VM-Warella tai Virtual Boxilla ja käytellä Ubuntun päällä.



--- Lainaus päättyy ---

Hardy 8.04:ssä pyörii Virtualboxsissa myös esim Kubuntu 8,04 tosin viimeksi kokeillessa ei toiminut koko ruudun tilassa.

Terveisin jori52

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta