Kirjoittaja Aihe: polttava asema ja kiintolevy  (Luettu 3268 kertaa)

jokke

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
polttava asema ja kiintolevy
« : 20.01.06 - klo:20.54 »
Asensin kubuntu 5.10 koneeseeni ja nyt en löydä mitään tiedostoja toiselta kiintolevyltäni näen kyllä sen kintolevyn tuolla disc&filesystem valikosta muutta en voikkaa tehdä.
Ja nyt kun olen asentanut tämän kubuntun lakkasi polttava asema toimimasta ohjelma löytä kyllä asemankin mut ei tunnista cd:tä vaikka se on sisällä.
Ennen täs koneessa oli Win XP Prof. SP2

Juhhe1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1062
    • Profiili
    • Valokuva albumini
Re: polttava asema ja kiintolevy
« Vastaus #1 : 22.01.06 - klo:14.03 »
Asensin kubuntu 5.10 koneeseeni ja nyt en löydä mitään tiedostoja toiselta kiintolevyltäni näen kyllä sen kintolevyn tuolla disc&filesystem valikosta muutta en voikkaa tehdä.
Ja nyt kun olen asentanut tämän kubuntun lakkasi polttava asema toimimasta ohjelma löytä kyllä asemankin mut ei tunnista cd:tä vaikka se on sisällä.
Ennen täs koneessa oli Win XP Prof. SP2

Foorumilla on monta aihetta tuosta kovalevyjen liittämisestä (mounttaus) laitappa hakua niin varmaan löydät vastauksen ongelmaasi.
Ja tuosta polttavan aseman ongelmasta tarvitaan hivenen enemmän tietoa. Mikä ohjelma ja mitä cd:tä ei tunnista?

Tlp-WS (Workstation) - .:Ubuntu 10.10:.
Xenophobic (Laptop) - .:Ubuntu 10.04:.
Xenophobic-II (Laptop) - .:Ubuntu 10.10:.
TlpEEE (Asus EEE) - .:Crunchbang 10 Statle

Jerzy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Re: polttava asema ja kiintolevy
« Vastaus #2 : 03.02.06 - klo:19.40 »
Ja nyt kun olen asentanut tämän kubuntun lakkasi polttava asema toimimasta ohjelma löytä kyllä asemankin mut ei tunnista cd:tä vaikka se on sisällä.
Ennen täs koneessa oli Win XP Prof. SP2

Katoppa cd-asemasi ominaisuudet-> Oikeudet välilehdeltä onko sinulla lukuoikeuksia kyseiseen asemaan...

JPK1990

  • Vieras
Re: polttava asema ja kiintolevy
« Vastaus #3 : 03.02.06 - klo:22.04 »
Asensin kubuntu 5.10 koneeseeni ja nyt en löydä mitään tiedostoja toiselta kiintolevyltäni näen kyllä sen kintolevyn tuolla disc&filesystem valikosta muutta en voikkaa tehdä.
Ja nyt kun olen asentanut tämän kubuntun lakkasi polttava asema toimimasta ohjelma löytä kyllä asemankin mut ei tunnista cd:tä vaikka se on sisällä.
Ennen täs koneessa oli Win XP Prof. SP2
katohhan että asemien jumperit on oikein, mulla oli molemmat slavena niin oli sama ongelma.
eli toinen masteriks ja toinen slaveks.
« Viimeksi muokattu: 03.02.06 - klo:22.24 kirjoittanut JPK1990 »