Kirjoittaja Aihe: Tyhjään tilaan asentaminen ( Ratkaistu )  (Luettu 1480 kertaa)

Valamo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 32
    • Profiili
Tyhjään tilaan asentaminen ( Ratkaistu )
« : 02.04.08 - klo:11.37 »
Jos minulla on Vista toisella kovalevyllä ja toisen formatoin tyhjäksi, niin alkaako Ubuntu valinnalla asenna suurimpaan tyhjään tilaan, asentua tuohon tyhjään kovalevyyn. Ettei kävisi niin, että se etsii Vistalevyltä suurimman tyhjän tilan?
« Viimeksi muokattu: 02.04.08 - klo:15.08 kirjoittanut Valamo »

juyli

  • Vieras
Vs: Tyhjään tilaan asentaminen
« Vastaus #1 : 02.04.08 - klo:13.02 »
niin alkaako Ubuntu valinnalla asenna suurimpaan tyhjään tilaan, asentua tuohon tyhjään kovalevyyn.
Voit ihan itse määritellä, mille osiolle Linux asennetaan. Voit jopa ensin rauhassa osioida tuon
tyhjän levyn (väh. juuri hakemisto ja swap). Muuta ei tarvita kuin huolellisuutta.

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Tyhjään tilaan asentaminen
« Vastaus #2 : 02.04.08 - klo:13.55 »
niin alkaako Ubuntu valinnalla asenna suurimpaan tyhjään tilaan, asentua tuohon tyhjään kovalevyyn.
Voit ihan itse määritellä, mille osiolle Linux asennetaan. Voit jopa ensin rauhassa osioida tuon
tyhjän levyn (väh. juuri hakemisto ja swap). Muuta ei tarvita kuin huolellisuutta.

Mielestäni turhaa tehdä etukäteen osiot ubuntulle, (Ellet siis tarkoittanut juurikin tuota osioi itse kohtaa) koska asennuksen yhteydessä kysytään mihin ja miten haluat asentaa,
Osioi itse kohdassa voi itse määrittää levyn, ja osiot.

Huolellisuutta peräänkuulutetaan täälläkin, sillä jos on tarkoitus käyttää useampia käyttöjärjestelmiä koneella, voi muutamalla väärällä painalluksella sanoa näkemiin sille toiselle :)
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!