Kirjoittaja Aihe: äänikortin asetukset???  (Luettu 2760 kertaa)

juhisi

  • Vieras
äänikortin asetukset???
« : 26.03.08 - klo:18.40 »
Siirryin tuossa eilen 7.10 -> 8.04:seen, tämä tuntuu muuten toimivan ihan ok mutta musiikit eikä elokuvat toimi pätkääkään. tuo on varmaan helppo vika korjattavaks mutta nyt päivän touhuiltua olen ihan pihalla.  :-\

jori52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2047
    • Profiili
Vs: äänikortin asetukset???
« Vastaus #1 : 26.03.08 - klo:19.37 »
Siirryin tuossa eilen 7.10 -> 8.04:seen, tämä tuntuu muuten toimivan ihan ok mutta musiikit eikä elokuvat toimi pätkääkään. tuo on varmaan helppo vika korjattavaks mutta nyt päivän touhuiltua olen ihan pihalla.  :-\


Laitatko vähän käyttämäsi tietokoneen tietoja onko kannettava vai pöytäkone mikä näytönohjain, prossa, muistin määrä äänikortti näin alkuun.

Terveisin jori52
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

juhisi

  • Vieras
Vs: äänikortin asetukset???
« Vastaus #2 : 26.03.08 - klo:21.52 »
Siirryin tuossa eilen 7.10 -> 8.04:seen, tämä tuntuu muuten toimivan ihan ok mutta musiikit eikä elokuvat toimi pätkääkään. tuo on varmaan helppo vika korjattavaks mutta nyt päivän touhuiltua olen ihan pihalla.  :-\


Laitatko vähän käyttämäsi tietokoneen tietoja onko kannettava vai pöytäkone mikä näytönohjain, prossa, muistin määrä äänikortti näin alkuun.

Terveisin jori52

pöytäkone, asrock 939 socket, amd 64 3000+, äänikortti on Realtek alc 850/ac 97

juhisi

  • Vieras
Vs: äänikortin asetukset???
« Vastaus #3 : 26.03.08 - klo:21.55 »
Siirryin tuossa eilen 7.10 -> 8.04:seen, tämä tuntuu muuten toimivan ihan ok mutta musiikit eikä elokuvat toimi pätkääkään. tuo on varmaan helppo vika korjattavaks mutta nyt päivän touhuiltua olen ihan pihalla.  :-\


Laitatko vähän käyttämäsi tietokoneen tietoja onko kannettava vai pöytäkone mikä näytönohjain, prossa, muistin määrä äänikortti näin alkuun.

Terveisin jori52

pöytäkone, asrock 939 socket, amd 64 3000+, äänikortti on Realtek alc 850/ac 97, muistit on ddr400 2*1 GT

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: äänikortin asetukset???
« Vastaus #4 : 02.04.08 - klo:13.50 »
Siirryin tuossa eilen 7.10 -> 8.04:seen, tämä tuntuu muuten toimivan ihan ok mutta musiikit eikä elokuvat toimi pätkääkään. tuo on varmaan helppo vika korjattavaks mutta nyt päivän touhuiltua olen ihan pihalla.  :-\

En tiedä onko ongelma jo ratkaistu mutta vastaan kuitenkin;)

Luultavasti sinulta puuttuvat niin sanotut moduulit...
Koodia: [Valitse]
apt-cache policy linux-ubuntu-modules-`uname -r`Jos palauttaa että asennettu: 2.6.24-12.17
On ongelma jossain muualla.
Mutta jos vastaus on tyhjä, niin asenna kyseinen paketti.
Koodia: [Valitse]
sudo apt-get install linux-ubuntu-modules-`uname -r`
Ja jos kyseinen paketti puuttuu, suosittelemaan vaihtamaan pois siitä -386 kernelistä, takaisin -generic versioon.
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!