Kirjoittaja Aihe: Vaalit 2011: Vaalivahti.com avattu  (Luettu 2558 kertaa)

foliohattu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 69
    • Profiili
Vaalit 2011: Vaalivahti.com avattu
« : 27.02.11 - klo:22.28 »
Hei!

Käsillä alkaa olla eduskuntavaalit. Kyllästyneenä vaalirahoitussotkuihin, lahjontaan ja epämääräisin lupauksiin, tehtiin palvelu samanhenkisille.  

Kysymyksessä on www.vaalivahti.com -verkkopalvelu, jonne voi käydä anonyymisti tai rekisteröityneenä käyttäjänä kirjaamassa havaintoja poliitikkojen ja puolueiden tekemisistä ja sanomisista. Vaalikauden aikana 2011-2015 on hyvä käydä katsomassa, miten lupaukset ja tekemiset ovat pitäneet kutinsa.

Syy miksi tämä on Ubuntu -palstalla johtuu siitä että törmäsin kirjoitukseen vasemmistosta ja avoimesta lähdekoodista. Ehkäpä tämä toivottavasti kiinnostaisi jotakuta.
« Viimeksi muokattu: 27.02.11 - klo:22.35 kirjoittanut foliohattu »
ammattipedagogi

Petri Y

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 186
    • Profiili
Vs: Vaalit 2011: Vaalivahti.com avattu
« Vastaus #1 : 09.03.11 - klo:18.16 »
Hienoa :)

Vieläku saatais android koneisiin kevyt softa jolla hallita suoraan tätä ilman webbiä;)
- kaunis päivä asentaa ubuntu -

Jtkone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 879
    • Profiili
Vs: Vaalit 2011: Vaalivahti.com avattu
« Vastaus #2 : 09.03.11 - klo:19.02 »
Itse en tee tuollaisella vaalitsydemillä mitään. Äänestäminen on mulle on erittäin simppeli toimenpide... katson vain kauneimman mimmin listoilta ja hän on voittanut ääneni  :)  Tuossa ei ole puolueella mitään väliä eikä merkitystä, vain kauneudella.
Tuossa vaalivahti.com sivustolla ei seurata MissSuomi-äänestyksiä ;)

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11443
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Vaalit 2011: Vaalivahti.com avattu
« Vastaus #3 : 09.03.11 - klo:20.35 »
Itse en tee tuollaisella vaalitsydemillä mitään. Äänestäminen on mulle on erittäin simppeli toimenpide... katson vain kauneimman mimmin listoilta ja hän on voittanut ääneni  :)  Tuossa ei ole puolueella mitään väliä eikä merkitystä, vain kauneudella.
Eli kokovartalopääministeri on valintasi?
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

linukka

  • Vieras
Vs: Vaalit 2011: Vaalivahti.com avattu
« Vastaus #4 : 09.03.11 - klo:22.26 »
Toinen hyvä sivu on http://www.kansanmuisti.fi/ jossa voi katsoa miten on eduskunnassa toiminut.