Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Luulisin että kaikki osaa polttaa levykuvan...Mutta, kuinka moni ihan oikeasti tavis edes vaihtaa käyttöjärjestelmää vistaan tai muuhun jos koneessa jo sellainen on, ja uutta konetta ostaessa tulee uusi mukana. Vistaa ostavat todennäköisesti vain sellaiset microsoft orjat jotka kuvittelevat olevansa kovia jätkiä kun niillä on vista.Olen kesän jälkeen menossa kasille, ja seiskaluokan alussa yks, joka tiesi et oon vähän nörtti (muuten ei mua sitten tuntenutkaan) tuli siihen tikku pystyssä selittään et se on ostanu vistan ja blaa blaa... Sit kun pari minuuttia vuodatin sille kuinka vista on niin paska ja selitin sille kaikki huonot kokemukset nii sit se vaan rupes: "Noo eeemmmä oikeesti ostanu vistaa, se vaan tuli koneen mukana". Se oli nolo tyyppi.Eli siis, kauppaan käyttöjärjestelmää ostamaan lähtevillä henkilöillä on todennäköisesti vista mielessä. Eli kuinka suuret katteet kauppa saisi, jos muutama ostaja kokeilee linuxia?Mielestäni paras vaihtoehto on, että levyt ovat ilmaisia, tai sitten kauppa myy koneita, joissa linux on valmiina.Se "ubuntu-kone kokeiltavana kaupassa" -juttu oli hyvä. Pitäis vaan saada kaupat mukaan hommaan... Taidampa isona ryhtyä kone kauppiaaksi, joka myy vaan microsoft vapaita koneita
Tikku pystyssä?
well, esittelykone, jossa Ubuntu tai Ubuntu levyjä kauppaan 5e. Tuossa on minun ideani, parannelkaa sitä!