Kyllä se ominaisuus on f-spotissa.
Digikam on parempi kuvien käsittelyssä minäkin siirryn takaisin siihen, on huomattavasti parempi suurien kuvamäärien käsittelyssä.
Terveisin jori52
Testailin n. vuosi sitten molempia ja silloin päädyin digikammiin mm. juuri edellämainitusta syystä. Muutenkin digikam tuntuu riittävän simppeliltä ja nopealtakin.
Käytin Dapperia 7.10 versioon asti ja nyt olen testaillut tätä uusinta. Sen mukana tulee nyt sitten taas uusi versio digikammista - se vain, että siihen on ilmestynyt (muutama) ärsyttävä piirre. Olen aijemmin järjestänyt kuvat exif-tiedoissa olevan ottopäivän mukaan ja nyt perhana haluaa tunkea joka kuvan alle tekstin 'Created' plus päivämäärän. Pikkukuvat on ruudulla sen kokoiset, että Created-teksti ja numero tai pari mahtuu näkösälle ja loppu peittyy...
Fonttikokokin tässä tekstissä tuntuu olevan kiinteä.
Kukahan valopää näitä ohjelmia oikein suunnittelee kun väliin mennään ees ja sitten taas taaksepäin että rytisee.
Joku oli hakkeroinut tuon tekstin kokonaan pois ja sen deb-pakettikin oli jossain jaossa, mutta olin jo ehtinyt tehdä kikkakolmentoista ja muutellut exiftoolssilla 10 000:nen kuvan nimet niin, että niissä toistuu exif-tietojen Created-päivä.
Noh, mennään maaston mukaan, pikkuvikojahan nämä...