Ubuntun käyttö > Ohjelmointi, palvelimet ja muu edistyneempi käyttö

Uusi viesti, Shakkipeli ei lataa kaikki png filejä firefoxissani ??

(1/2) > >>

LinuxManne:
Moi!

mitenkä te muut ubuntun (tai muitten linux julkaisujen) käyttäjät onko kokemusta Javasta ja shakista ??

mulla olisi mm. shakki peli valmistumassa nettiin..

Linkki Applettiin --> http://84.249.5.241:8080/OMAT/shakki2.html
( linkki auki kunhan mä olen ubuntua käyttämässä, jos kello on outoa taikka olen xpssä ni ei linkkiä )

tarkoitus olisi tehdä sukulaisille netti sivut joissa voisi serkut ja siskot
pelailla shakkia othelloa jätkänshakkia ja jotain muita lautapelejä keskenään ja pitää yhteyttä..

eikös ole ihan kiva alku, grafiikkaa täytyypi vähän vielä kehittää, inkscape ollut kuukauden nyt käytössä ja loppu silaus laitetaan corel photo paint 7 ohjelmalla xp ssä..

tässä tuli vaan mieleen että mistähän saisi noi open source shakki kirjastot javaan jos tekee moninpelin lisäksi vielä sitten yksinpelin ??

//----

kiitos,,

Jari Särö / Helsinki

peran:
Minä myös tein php:n ja javan pohjalle kaksinpeli-shakin. Tosin se ei toiminut täysin oikein, sillä sen sääntöjen osaamisessa oli ongelmia.

Tällä hetkellä ko. viritelmää ei pitäisi netin syövereistä löytyvän.

LinuxManne:

--- Lainaus käyttäjältä: peran - 10.12.07 - klo:20.29 ---Minä myös tein php:n ja javan pohjalle kaksinpeli-shakin. Tosin se ei toiminut täysin oikein, sillä sen sääntöjen osaamisessa oli ongelmia.

Tällä hetkellä ko. viritelmää ei pitäisi netin syövereistä löytyvän.

--- Lainaus päättyy ---

mikä php n osuus oli ohjelmassasi ??

Username ja password varmaankin, ja sitten syötit ne parametrinä applettiin, nöinkö ??

en ole vielä itse päässyt applet ohjelmointia pidemmälle..

mullakin vähän vuotaa toi kuninkaan liikuttelu se luulee että on shakissa vaikka ei olisikaan, biggu bugi,,

tässä olisi vielä nämä tämän päivän valkoiset nappulat..


//----

kiitos,,

peran:

--- Lainaus käyttäjältä: LinuxJari - 11.12.07 - klo:01.01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: peran - 10.12.07 - klo:20.29 ---Minä myös tein php:n ja javan pohjalle kaksinpeli-shakin. Tosin se ei toiminut täysin oikein, sillä sen sääntöjen osaamisessa oli ongelmia.

Tällä hetkellä ko. viritelmää ei pitäisi netin syövereistä löytyvän.

--- Lainaus päättyy ---

mikä php n osuus oli ohjelmassasi ??

--- Lainaus päättyy ---

Php:n tarkoituksena oli tosiaan toi salasanojen ja pelitilanteiden tallennus ja varmennus.


--- Lainaus käyttäjältä: LinuxJari - 11.12.07 - klo:01.01 ---Username ja password varmaankin, ja sitten syötit ne parametrinä applettiin, nöinkö ??

en ole vielä itse päässyt applet ohjelmointia pidemmälle..

mullakin vähän vuotaa toi kuninkaan liikuttelu se luulee että on shakissa vaikka ei olisikaan, biggu bugi,,

--- Lainaus päättyy ---
Vastaava bugi minullakin. Ei tuntunut Java hallitsevan täysin rekursiota - tai todennäköisempää, että mulla oli ohjelmassa rekursiossa reikä.


--- Lainaus käyttäjältä: LinuxJari - 11.12.07 - klo:01.01 ---tässä olisi vielä nämä tämän päivän valkoiset nappulat..

//----

kiitos,,

--- Lainaus päättyy ---

Komeet napit on sulla, mutta mikä ihmeen 'Valkoinen_Merirosvo'. :P
 Itse tein nappula ihan pistematriisilla.
Tosin olin tainnut tehdä napit aikoja sitten. Siis paljon ennen kuin itse pelin.

peran:
No, innostuin laittamaan takaisin shakkipelini nettiin.

Peli toimii tiedostoilla, joten ei tarvitse Mysliä eikä muitakaan sql:lliä.

http://peran.kapsi.fi/shakki/login.php

Jos tekisin uudestaan, käyttäisin Mysliä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta