Kirjoittaja Aihe: [ratkaistu] Kino 1.1.0 avi-tiedostojen tuonti ei onnistu  (Luettu 7806 kertaa)

Djmasa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Vs: Kino 1.1.0 avi-tiedostojen tuonti ei onnistu
« Vastaus #20 : 02.01.08 - klo:00.03 »
Jep. Nyt pyörähti pyörä vähän eteenpäin. Asensin tuon Ffmpegin. Ja vielä Kino junnas samaa:

1. "X.avi" is not a DV file. Do you want to import it?

OK->

2. IMPORTING-junnaus janoineen ->

3. Failed to load media file "X.avi.dv"

Kokeilinpa toisella samanlaisella kuvaamallani avi-tiedostolla ja sama importtaus ja DV-tiedostoksi kääntäminen onnistuikin nyt. Kuitenkin edelleen jotkin importtausyritykset päättyvät edellä kuvattuun erroriin, kummaa on kuitenkin että kun samaa yritää sitkeästi uudestaan niin tiedostot muuntuvatkin ihan kiltisti. Nyt siis importtaus toimii, vaikkakin epävarmasti ja toisinaan Kino herjaa. Olen oppinut ettei tämä tarkoita etteikö se toimisi sekunnin päästä tai toisella vastaavalla tiedostolla. En ole kyennyt selvittämään yhteyksiä epäonnistumisiin, mutta katson alkuperäisen ongelman ratkenneeksi. Kiitos avusta kaikille! Olisko kyse vaan Kinon bugeista tai laitteistoyhteensopivuuksien ongelmista...

JoHa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 294
    • Profiili
Vs: [ratkaistu] Kino 1.1.0 avi-tiedostojen tuonti ei onnistu
« Vastaus #21 : 03.01.08 - klo:21.07 »
Mulla on Canon PowerShot A520 ja otan ne talteen koneelleni tuolla oletus Canon Digital IXUS 50 ajurilla ja kamerallani tulee .avi videota jota olen kyllä menestyksekkäästi käsitellyt Kinolla. Kino muuttaa sujuvasti joskin aika pitkään .avi:n .dv muotoon. Käytössä Ubuntu Gutsy Gibbon. Koetan saada kaverin lähettämään mullekkin .avi tiedoston jotta voin tutkia sitä.

Lisäys: Ok, saitkin jo asian kuntoon, hyvä. Haluan silti kokeilla mainitsemaani asiaa kunhan saan sen tiedoston.
Kino on ihan kiva editori. Kiitti tekijöille kovasti  :)
« Viimeksi muokattu: 03.01.08 - klo:21.09 kirjoittanut JoHa »
# 21712