Kirjoittaja Aihe: TV-IN ongelma  (Luettu 2535 kertaa)

kirkonpolttaja

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5
    • Profiili
TV-IN ongelma
« : 26.11.07 - klo:14.50 »
Minulla on ati radeon x850 pro 256mb, siinä on TV-IN.

Ja kysymys kuuluu että miten saan hyödynnettyä TV-IN toimintoa? windowssilla tämä luonnistu hetkessä mutta linuxilla tämä tuntuu
yhdeltä kuolemalta  :'( >:(.
Että mitä ohjelmia pitäisi hankkia että tuo alkaisi toimimaan(?)
En itse ole löytänyt MISTÄÄN aihetta näytönohjaimen TV-IN asennuksesta, ainoastaan USB liitännäiset digiboxit ja muut kyllä löytyy.

Ja jotain puhuvat Gatoksesta, mythTV ja TVtimesta.

Toivottavasti joku osaa auttaa, kiitos! ;D

anttimr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: TV-IN ongelma
« Vastaus #1 : 26.11.07 - klo:15.40 »
Tällaiset asialliset kysymykset ovat aina tervetulleita, auttaisin jos osaisin.  Mutta sitä vaan ihmettelen, eikö tullut mieleen mitään asiallisempaa nimimerkkiä. Ja kyllä, tuo pahastuttaa muitakin kuin uskonnollisia ihmisiä.
Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal

Kupuntu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 804
  • Kubuntu 8.10 @ Amilo A1645
    • Profiili
Vs: TV-IN ongelma
« Vastaus #2 : 26.11.07 - klo:15.44 »
Liitäntä on TV-OUT. Sillä löytyy jos hakee. Itse en osaa neuvoa Atin kanssa.
Amilo A1645: AMD 3300+ 2.0 Ghz, 512 mb RAM, 80 gb kiintolevy.
Last.fm

kirkonpolttaja

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: TV-IN ongelma
« Vastaus #3 : 26.11.07 - klo:15.48 »
Tällaiset asialliset kysymykset ovat aina tervetulleita, auttaisin jos osaisin.  Mutta sitä vaan ihmettelen, eikö tullut mieleen mitään asiallisempaa nimimerkkiä. Ja kyllä, tuo pahastuttaa muitakin kuin uskonnollisia ihmisiä.


Kiitos silti osaanotosta.
Ja joo nimimerkkini on minun perus, käytän sitä monessa paikassa vaikken kirkkoja polta ja saatananpalvoja en ole.
Toinen nimimerkki olisi ollut "peukuttaja" (southparkista kotoisin) mutta se tuskin olisi ollut yhtään sen parempi  ;D ;D.

Toivottavasti kukaan siltikkään ei nytten pelkän nikkini takia suivaannu :).

kirkonpolttaja

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: TV-IN ongelma
« Vastaus #4 : 26.11.07 - klo:15.53 »
Liitäntä on TV-OUT. Sillä löytyy jos hakee. Itse en osaa neuvoa Atin kanssa.

Joo sori siis VIDEO-IN, tolla nimellä en olekkaan etsinyt  :D voisi testata ja katsoa jos onnistaisi...
Ja huomasin että näytönohjaimeni kykenee HDTV-ulostuloon :)
http://www.hisdigital.com/html/product_ov.php?id=147
tuossa on kyseinen kortti.

Kiitos vastauksesta.

JoHa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 294
    • Profiili
Vs: TV-IN ongelma
« Vastaus #5 : 26.11.07 - klo:22.23 »
Tällaiset asialliset kysymykset ovat aina tervetulleita, auttaisin jos osaisin.  Mutta sitä vaan ihmettelen, eikö tullut mieleen mitään asiallisempaa nimimerkkiä. Ja kyllä, tuo pahastuttaa muitakin kuin uskonnollisia ihmisiä.

No, en ole minäkään mikään hurskas mies mutta kyllä tuo nikki silmille tuli. Ja aika suvaitsevainenkin yleensä olen... mutta kun tuli sellainen olo että täällä on ollu aika seesteinen ilmanala niin ei oikein mieluusti provosoivia juttuja haluaisi täällä katsella. Olen todella pahoillani arviostani tuosta nikistä, mutta tämä minun kantana tuon esille että voisitko vaihtaa???

Ystävällisin terveisin:

JoHa
# 21712

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4165
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Vs: TV-IN ongelma
« Vastaus #6 : 26.11.07 - klo:23.13 »
No, en ole minäkään mikään hurskas mies mutta kyllä tuo nikki silmille tuli. Ja aika suvaitsevainenkin yleensä olen... mutta kun tuli sellainen olo että täällä on ollu aika seesteinen ilmanala niin ei oikein mieluusti provosoivia juttuja haluaisi täällä katsella. Olen todella pahoillani arviostani tuosta nikistä, mutta tämä minun kantana tuon esille että voisitko vaihtaa???

Ystävällisin terveisin:

JoHa
No en minäkään ole mitenkään hurskas, mutta minustakin sen voisi vaihtaa.
Elikkä otahan asiakses ja keksit itelles joku muu nimimerkin.

syysterveisin raimo
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski