Kirjoittaja Aihe: Uloskirjautuminen kestää kauan  (Luettu 2999 kertaa)

sahvari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Uloskirjautuminen kestää kauan
« : 31.10.07 - klo:21.20 »
Tervehdys kaikille.

Mikähän mahtaa olla kun painan uloskirjautumis-nappia (painike josta valitaan uloskirjautuminen/sammutus/käyttäjän vaihto/yms.) niin kone miettii n. minuutin verran ennen kuin valintaikkuna ilmestyy? Tuon minuutin aikana ei mikään ohjelma oikein halua vastaanottaa komentoja. Eli onko mulla joku asetus täysin pielessä vai onko tuo bugi? Muuten kyllä toimii Ubuntu hyvin. Käytössä on Gutsy+Gnome.

Kiitos jo etukäteen.

JocceKoo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 44
    • Profiili
Vs: Uloskirjautuminen kestää kauan
« Vastaus #1 : 31.10.07 - klo:21.31 »
Mulla sama homma. Mulla voi johtua siitä että otin virranhallinnan pois käynnistyvistä palveluista.Laitoin sen nyt päälle mutta vasta  ensbuutissa näkee miten on asianlaita. Kokeile sinä samaa.

Regel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1090
  • Lucid
    • Profiili
Vs: Uloskirjautuminen kestää kauan
« Vastaus #2 : 31.10.07 - klo:22.20 »
gnome-power-manager käynnistymään istuntojen mukana. Kumma ilmiö. Itsellä korjautui juurikin, että järjestelmä->asetukset->istunnot ja kyseinen ohjelma käynnistymään automaagisesti

sahvari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Uloskirjautuminen kestää kauan
« Vastaus #3 : 31.10.07 - klo:22.33 »
Ja sehän oli se gnome-power-manager. Eli nyt toimii. Olin poistanut sen samalla kun haeskelin hiukan lisää nopeutta systeemiini. Täytynee poistaa sitten tilalle jotain muuta  ;D Kiitos paljon avusta.

penso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 49
    • Profiili
Vs: Uloskirjautuminen kestää kauan
« Vastaus #4 : 01.11.07 - klo:22.27 »
Mulla kans kävi sama homma, mutta onneksi hoksasin mistä johtui.

Rähmäkäpälä

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 159
  • Xubuntu 11.10
    • Profiili
Vs: Uloskirjautuminen kestää kauan
« Vastaus #5 : 17.06.08 - klo:07.09 »
gnome-power-manager käynnistymään istuntojen mukana. Kumma ilmiö. Itsellä korjautui juurikin, että järjestelmä->asetukset->istunnot ja kyseinen ohjelma käynnistymään automaagisesti
Ja kuinka tuo tehdään? Lisätäänkö gnome-power-manager Käynnistyvät ohjelmat -välilehdelle vai jonnekin muualle, minulla ei ainakaan näy moista tuossa listassa? ???

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3933
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: Uloskirjautuminen kestää kauan
« Vastaus #6 : 17.06.08 - klo:08.38 »
oiskohan virranhallinta nimellä
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB