Tästä löytyy kaiken näkösiä mielenkiintoisia vaihtoehtoja netistä, mutta joku täällä varmaan osaa neuvoa selkokielellä suomeksi miten homma tehdään.
Itse tuhosin oman compizini jotenkin ja voisin uudelleen asentaessa heittää suoraan tuon compiz fusionin sisään. (ikkunoiden reunat häviävät jos enabloin sen)