OK, eli olen vaihtanut ubuntuu sen takia, koska windowssi tuntui tyhmältä. (Eikä ollut varaa lisenssiin
)
Nyt olen kuitenkin törmännyt
moneen onkelmaan.
Ensimmäinen on Wlan kortti. Olen jo monta viikkoa yrittänyt saada sitä toimimaan A-linkin asiakaspalvelun ja näiden foorumien kautta, mutta turhaan. Kortin malli A-link PC54 (c)
Olen niin tyhmä aloittelija, etten saa edes yhtä v***n korttia toimimaan...
En saa nettiä toimimaan ilman sitä...
Toinen olisi bluutuuth. Itellä tällä hetkella Jabran joku halbatikku. Haluaisin mennä sen käyttä kännykällä interwebbiin ja löysin nuo ohjeet utunbun kotisivuilta, mutta kun pitäisi mennä jotain tiedostoa muuntaa, niin en tajua miten ja kun yritän, niin minulla ei ole muka oikeuksia, vaikka minähän sen koneen omistan..
OK...!!!
Kolmas juttu on
BELIT!Äiti on ihan hullaantunut noihin alkuperäisiin peleihin, mutta miten voin saada mm.simsin ja counter striken toimimaan koneessa, kun en voi asentaa winea, koska ei oo nettiä!
Ja tarvisin myös ohjeita sen käyttöön..
Kolnas juttu olis sellainen, että miten saan tulostettua HP:n PSC 1410 mööpelillä A6 kokoiselle valokuvapaperille hyvälaatuista kuvaa oikeassa koossa?
Jostain syystä vaikka vaihtaa kuvakoon ja tarkkuuden, niin ei se siltikää muutu...
Edit: Efektit moderoitu pois - mikkohuo
edit: otsikko korjattu kuvaavammaksi -rhk