Kirjoittaja Aihe: Logitech QuicCam Notebook Deluxe.  (Luettu 2531 kertaa)

Juh0`

  • Vieras
Logitech QuicCam Notebook Deluxe.
« : 04.12.06 - klo:18.29 »
Nyt olis sellasta kysyttävää et kun avaan webkameran niin en saa värejä selväksi elikkäs värit on päin peetä!!! Missä vika??? Kamerassa ei ole yhtään vikaa koska se toimii winukassa ilman mitään ongelmia ja värit näkyy oikein, ei silleen kun avaan ubunutulla webkamran niin kuva on vihree sininen ja vaikka kuvaan lisää väriä niin se pysyy edelleen vihree sinisenä.

fly

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 265
    • Profiili
    • o_O
Re: Logitech QuicCam Notebook Deluxe.
« Vastaus #1 : 05.12.06 - klo:02.56 »
millä ohjelmalla kuvaa katsot, sen kertominen voisi auttaa selvittämään että missä vika??? (!!!)

monissa on omat säätö nappulansa ja aina voi kokeilla toista ohjelmaa jos ei jaksa yhtä kuntoon tapella. esimerkiksi gqcam:lla voit kokeilla mitä sanoo? itsellä saan ainakin sen avulla quickcam chatin näyttämään siedettävää kuvaa kun taaa camoramalla tuntuu olevan vaikeuksia..

Juh0`

  • Vieras
Vs: Re: Logitech QuicCam Notebook Deluxe.
« Vastaus #2 : 08.09.07 - klo:21.09 »
millä ohjelmalla kuvaa katsot, sen kertominen voisi auttaa selvittämään että missä vika??? (!!!)

monissa on omat säätö nappulansa ja aina voi kokeilla toista ohjelmaa jos ei jaksa yhtä kuntoon tapella. esimerkiksi gqcam:lla voit kokeilla mitä sanoo? itsellä saan ainakin sen avulla quickcam chatin näyttämään siedettävää kuvaa kun taaa camoramalla tuntuu olevan vaikeuksia..

Joo tämähän on sitten about vuoden vanha kymysys  ;D Olen tässä ehtiny hankkia Macbookin ja muuta hauskaa... enään pitäis saada PuuCee että voin asentaa Ubuntu Studion siihen ja katsoa että miten se pärjää Macintoshille  ;D Ja tuo kyseinen web kamera on systerillä tällä hetkellä.

Kelmi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 227
    • Profiili
Vs: Logitech QuicCam Notebook Deluxe.
« Vastaus #3 : 09.09.07 - klo:10.24 »
Joo tämähän on sitten about vuoden vanha kymysys  ;D Olen tässä ehtiny hankkia Macbookin ja muuta hauskaa... enään pitäis saada PuuCee että voin asentaa Ubuntu Studion siihen ja katsoa että miten se pärjää Macintoshille  ;D Ja tuo kyseinen web kamera on systerillä tällä hetkellä.

No oliko sitä sitten ihan varmasti järkevää nostaa esille?  8)

Mulle kans mäkki! Vois olla kiva kokeilla  ::)
Onpa mukava olla täällä taas! <3

Juh0`

  • Vieras
Vs: Logitech QuicCam Notebook Deluxe.
« Vastaus #4 : 09.09.07 - klo:11.15 »
Joo tämähän on sitten about vuoden vanha kymysys  ;D Olen tässä ehtiny hankkia Macbookin ja muuta hauskaa... enään pitäis saada PuuCee että voin asentaa Ubuntu Studion siihen ja katsoa että miten se pärjää Macintoshille  ;D Ja tuo kyseinen web kamera on systerillä tällä hetkellä.
Mulle kans mäkki! Vois olla kiva kokeilla  ::)

No osta mäkki, ei tarvii säätää ollenkaan ja kaikki softat ovat tosi vakaita.

Kelmi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 227
    • Profiili
Vs: Logitech QuicCam Notebook Deluxe.
« Vastaus #5 : 09.09.07 - klo:11.23 »
Ylimääräisen rahan puutteessa pitäydyn nykyisissä vehkeissä. Olisi mukava kokeilla, mutta ehkä sitten ensimmäisen tilillä olevan miljoonan jälkeen.. ;)
Onpa mukava olla täällä taas! <3