Kirjoittaja Aihe: WoW:a winellä  (Luettu 3098 kertaa)

Hukka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 8
    • Profiili
WoW:a winellä
« : 18.07.07 - klo:16.49 »
Alkuunsa onnistui hyvin ja vaivatta.. peli toimi, ei mitään ongelmaa.

Pikkuhiljaa tullut ongelmia. Ensin mm. Battlegroundiin mennessä kaatui peli pääsääntöisesti joka kerta.. Toisinaan pääsi suoraan sisään. Nykyään on vaikeuksia päästä hahmolla sisään. Siis pääsen siihen asti että valkkaan hahmon ja painan "enter world". Masiina lataa ihan normaalin näköisesti mutta kun latauspalkki tulee täyteen niin siihen jymähtää.. Kerran annoin ruksuttaa puoli tuntia rauhassa mutta ei auttanut..

Jollakulla sama ongelma tai ratkaisua tähän?  Ei huvittaisi hommata winkkaria vain tämän vuoksi.. 

tuke81

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1667
    • Profiili
Vs: WoW:a winellä
« Vastaus #1 : 18.07.07 - klo:17.24 »
Jaa enpä tiedä, pelityyppi ei minua kiinnosta, mutta lukaseppa tuolta:
https://help.ubuntu.com/community/WorldofWarcraft
Miksi tehdä jotain helposti, kun sen voi tehdä vaikeastikin...

Hukka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 8
    • Profiili
Vs: WoW:a winellä
« Vastaus #2 : 19.07.07 - klo:16.04 »
Kiitos linkistä, oli siellä asiaa, mutta ratkaisua ongelmaan en löytänyt vaikka kokeilinkin muutamaa juttua. Eli vinkkejä otetaan vielä vastaan.

Kari Argillander

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 437
  • Kubuntu - Hardy
    • Profiili
Vs: WoW:a winellä
« Vastaus #3 : 19.07.07 - klo:16.41 »
WoW:sta winellä löytyy vaikka kuinka paljon juttua parhaalta ystävämmeltä neiti Googelta joten käyppäs hänen luonaan kahvilla jos vaikka hän osaisi auttaa kun kauniisti pyydät.
Kaikkea täällä sanomaani saa käyttää public domain lisenssillä. Lainauksia ei saa käyttää ellei lainauksen lähde sitä salli. Tiedostoja ei saa käyttää ellei sitä erikseen sallita.

ogir

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 31
  • feisty
    • Profiili
Vs: WoW:a winellä
« Vastaus #4 : 21.08.07 - klo:20.08 »
Offtopicia mutta mun mielestä tuommoiset viestit kuten "katso googlesta" voisi kokonaan jättää laittamatta... eiköhän moni jo tiedä että googlesta voi etsiä vastausta...

Itselläni ei ole koskaan ollut moista ongelmaa että BG:ssä kone kaatuisi ja jonka jälkeen ei voi logata ilman että jumittuisi. Koita tehdä jonkinlaista tweakkausta wineen ja/tai itse pelin asetuksiin, koska BG:ssä saattaa joskus laskea koneen tehot monen seikan takia... Itse olen katsonut täältä vinkkejä: http://www.wowwiki.com/Linux/Wine