Ubuntun käyttö > Vaihtoehtoiset työpöytäympäristöt

Kubuntu laite vaatimus

(1/2) > >>

Credo:
Minkähän lainen kone tälle Kubuntun paskalle pitää olla?Eli sitä todellisista minimi vaatimusta haen ja älkää olko huolissaan ei se Ubuntu (Gnome) oo kummosempi.Hommasin siskon muksuille vähän parempaa rautaa,että pääsevät paukuttamaan pelejä.Kone oli ennen p2,350mhz ja 192MB Näytönohjain 8MB.No pelit ei hirveenä toiminut!Tosin kuin vastaavat XP:llä ja samalla koneella????No ostelin tavaraa ja kasasin koneen ja asensin Ubuntun ei mitään eroa. Asensin Kubuntun ei mitään eroa?Kone on 1300mhz (Socket 462) muistia on 3x128 ja näytönohjain Nvidia olikohan 64mb muistia.Jos joku Windblown onnistuu suoriutumaan P2,350MHZ&192MB jostain 2D hyppely jutuista jne... niin mikä nyt tässä mättää?Alla on nyt Kubuntu koska Perunamies on pakko löytyä ja itse en ala sekottelemaan eri ympäristöjen ohjelmia,koska itse joudun koneen ylläpitämään.Olen itse Gnome ystävä 4-ever:)Eli mitä on pielessä?Ajattelin että kone riittää myös Supertuxkart peliin mutta läverönposket.Supertux pomppii kivasti,mutta 2 versiota (Epävakaa) on kuin mosaiikki taidetta.Kokeilin Nvidia ajurita ja ne oli sieltä exit only:sta.

Higgins:

--- Lainaus käyttäjältä: Credo - 10.07.07 - klo:23.21 ---Kokeilin Nvidia ajurita ja ne oli sieltä exit only:sta.

--- Lainaus päättyy ---

Jos pelata haluat ja ilman 3d- ajureita, niin yllä vastaus...

Hig

Credo:

--- Lainaus käyttäjältä: Higgins - 10.07.07 - klo:23.54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Credo - 10.07.07 - klo:23.21 ---Kokeilin Nvidia ajurita ja ne oli sieltä exit only:sta.

--- Lainaus päättyy ---

Jos pelata haluat ja ilman 3d- ajureita, niin yllä vastaus...

Hig

--- Lainaus päättyy ---
No jos sitten 3D:nä niin mikä on vastaus. Noi Supermario tyyppiset tasohyppelyt kiinnostaa muksuja (Myös itteä)Mutta olis kiva saada toimimaan supertuxkart ja planetpengiun vai mikä se olikaan joka Windblows puolella laskeskeli mäkeä alas ja keräili kaloja vanhemmallakin koneella?
Ja Hig voisitko täsmentää niin että tyhmempikin älyää! Mikä tossa kokoon panossa on vikana???

Credo:
Jos ei löydy lääkettä,niin olisko kellään kopsata WinXP Professionalia suomalaisena.Itellä on siihen laillinen lisenssi,mutta ei asennus mediaa.Netisssä ainut vaihto ehto ei lähe lataamaan.Tästähän sais systerin mukuloille kevyen pelikoneen Avast!tilla,kun Ubuntu sarja ei siihen kykene ilman huippu super gyper konetta:(Toimii melko reippaasti netti käytössä,mutta vaativammat hommat saa unohtaa.Jännää tää kun oon lukenut että pitäis olla nopeampi kuin Windows,mutta oma kone on 2ghz prossu,1gb muisti ja ati radeon "joku" 256mb ja toimi nopeampaa Windblowssilla?Siihen en toki halua palata.Olen vannonut valan Ubuntun nimeen tai yleensäkin Linuxille ja se pitää.Jätetään vaan viihde vähemmälle ja selataan vaan nettiä ja siirrellään tiedostoja:( Hoitakoon GeexBox Viihde puolen ja pelataan noita Gnomen pelejä jos sille päälle sattuu;)

HMi:
asensin tyttärelle edubuntu 7.04 1200mhz prossulle 3x128 muistille ja nvidian 32mb näytönohjaimelle, kaikki pelit toimii ja perunamieskin on mukana, hidastelusta ei ole tietoakaan.
minun mielestäni ei juuri väliä onko gnome vai kde varsinkaan tuonkaltaisten perunamiesten kohdalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta