Kirjoittaja Aihe: Ati Radeon xpress 200m series läppäri  (Luettu 2482 kertaa)

Haaki

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Ati Radeon xpress 200m series läppäri
« : 06.11.06 - klo:09.28 »
Onkos kukaan saanut kyseisen näyttiksen 3d-kiihdytystä toimimaan, ja millä ohjeilla, ite oon kokeillu paria ohjetta eikä kummallakaan toiminut.  ???

Serenase

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 101
    • Profiili
Re: Ati Radeon xpress 200m series läppäri
« Vastaus #1 : 06.11.06 - klo:09.53 »
Itse olen taistellut saman ongelman kanssa ja sain omani vasta pari päivää sitten toimimaan.
Mikä tarkalleen ottaen on ongelma ja mikä kone?

Haaki

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Re: Ati Radeon xpress 200m series läppäri
« Vastaus #2 : 06.11.06 - klo:16.26 »
jahas sainkin toimimaan ihan yhdellä täältä foorumilta löytyvällä ohjeella  ;D kumma kun ei lähtenyt useiden sivujen säätöjen kanssa, mutta nyt toimii hyvä. ainut että pelit kyllä tökkii jostain syystä, mutta empä pahemmin pelailekkaan

whirl

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 82
    • Profiili
Vs: Ati Radeon xpress 200m series läppäri
« Vastaus #3 : 01.06.07 - klo:14.20 »
o/

Tyttöystävälle suosittelin ubuntua ja kiinnostusta löytyisi. Olen tässä katsellut pitkin poikin, mitä vaikeuksia tulee eteen jos tähän lähden ubuntua asentamaan ja tämä ATI Radeon Xpress 200m tuntuu olevan varsinainen murheen kryyni. Onko tietoa miten toimii feistyssa?

Kitoos o/

Serenase

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 101
    • Profiili
Vs: Ati Radeon xpress 200m series läppäri
« Vastaus #4 : 01.06.07 - klo:15.03 »
o/

Tyttöystävälle suosittelin ubuntua ja kiinnostusta löytyisi. Olen tässä katsellut pitkin poikin, mitä vaikeuksia tulee eteen jos tähän lähden ubuntua asentamaan ja tämä ATI Radeon Xpress 200m tuntuu olevan varsinainen murheen kryyni. Onko tietoa miten toimii feistyssa?

Kitoos o/

Hyvin toimii, kun asentaa rajoitetut ajurit mitä Feisty sille ehdottaa.