Samoilla linjoilla nm:n kanssa. Kannattanee kysäistä jos joku sukulainen tai tuttava on perillä asioista ja voisi vähän auttaa. Se on kyllä ainakin ennen ollut kaikissa palveluissa, että vaikka tila olisi loppunut tai tilaus loppunut, niin tiedot on aina päässyt lukemaan ja kopioimaan tiedostot sieltä pois. Esim. itsellä loppui OneDrive tilaus joskus ja kone vain valitti, että mitään ei saa kopioitua sinne, mutta kaikki oli edelleen pilvessä. On siellä varmaankin jokin takaportti, että jonkin aikamäärän jälkeen sitten poistaisivat pilvestäkin tiedostoja, mutta mitä itse olen palveluita käyttänyt, niin ne on olleet todella pitkät, että ns. hätäilyä ei ole tarvinut, mikä nyt ihan loogista onkin, ettei potentiaalisia asiakkaita oikein peloteltaisi.
Varmuuskopiot kaikesta tärkeästä ja poistaa tosiaan tuon Dropboxin.
Mutta olen kyllä käytännössä täysin varma, että ei se Dropbox edelleenkään hallitse Windowsia ja sen uudelleen asennus on varmastikin turhaa.