Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
On jotain epäilyksiä kuinka pitää virtaa...Onko jotain komentotason käskyä tms jolla voisitarkkailla akun tilaa Minulla ei ole winkkaria jolle jotain tarjolla,,
Oletko kokeillut liittää USB:n kiinni
LainausOletko kokeillut liittää USB:n kiinnituota en ymmärtänyt
Valmistaja on lomalla tällä hetkellä, mutta antoi linkin, mutta lataaminenon minulle liian haastava...sillä ehkä homma lähtis purkautuun...
wget https://powerquality.eaton.com/Support/Software-Drivers/Downloads/IPS/ipp-linux_1.61.158-1_amd64.deb
sudo dpkg -i ipp-linux_1.61.158-1_amd64.deb
LainausOletko kokeillut liittää USB:n kiinnituota en ymmärtänyt, mutta laite on ollut latautumassa parivuorokautta ja jos laittaa kuormat akkupuolelle ja käynnistääupsin niin menee häiriölle.Valmistaja on lomalla tällä hetkellä, mutta antoi linkin, mutta lataaminenon minulle liian haastava...sillä ehkä homma lähtis purkautuun...Jos laite päällä tyhjänä ja käynnistää, ei häiriövalo pala...
Käynnistyspiikki voi olla liikaa, että menee häiriöön. Pane kone käyntiin ja nyppäise töpseli irti. Jos sen perässä ei muuta ole, kuin kone ja näyttö, niin pitäisi jaksaa käynnissä pitää ainakin 5minuuttia.