Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Järjestelmä -> halllinta -> järjestelmälokiTuollahan on tavaraa megatavukaupalla. Miten sen saa tyhjennettyä? Deletoinko vaan kylmästi /var/log/messages vai miten se kannattaisi? Mitens noi muut lokit? /var/log
Itse olen ottanut lokit pois päältä. Vaikka ei kannattaisi.
Lainaus käyttäjältä: Vililikku - 04.06.06 - klo:20.19Itse olen ottanut lokit pois päältä. Vaikka ei kannattaisi. Miten lokit saa pois päältä? Mitä haittaa se voi aiheuttaa?
Lainaus käyttäjältä: audi - 06.06.06 - klo:00.25Miten lokit saa pois päältä? Mitä haittaa se voi aiheuttaa?Ai haittaa vai? Kone ei käynnistykkään, eikä voi katso lokeja. Ohjelmia voi monipuolisemmin poistella käynnistymästä sysv-rc-confilla.
Miten lokit saa pois päältä? Mitä haittaa se voi aiheuttaa?
Lainaus käyttäjältä: Vililikku - 06.06.06 - klo:10.19Lainaus käyttäjältä: audi - 06.06.06 - klo:00.25Miten lokit saa pois päältä? Mitä haittaa se voi aiheuttaa?Ai haittaa vai? Kone ei käynnistykkään, eikä voi katso lokeja. Ohjelmia voi monipuolisemmin poistella käynnistymästä sysv-rc-confilla.Kysyin epäselvästi. Tarkoitin lokitiedostoja. Nehän ovat tarpeettomia ja vievät turhaan tilaa?
Kysyin epäselvästi. Tarkoitin lokitiedostoja. Nehän ovat tarpeettomia ja vievät turhaan tilaa?