Kirjoittaja Aihe: Skypen ongelmat  (Luettu 3523 kertaa)

teboil2

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Skypen ongelmat
« : 25.11.09 - klo:17.24 »
Onko kenellekään sattunut että Skypen uusin versio lakkaa toimimasta hetken yhteydenpidon jälkeen??? Ubuntun uusin versio käytössä. Samoin kamera toimii miten sattuu... :'(
Mikä avuksi?

ilkant

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1283
  • Kubuntu
    • Profiili
Vs: Skypen ongelmat
« Vastaus #1 : 25.11.09 - klo:18.32 »
Onko kenellekään sattunut että Skypen uusin versio lakkaa toimimasta hetken yhteydenpidon jälkeen??? Ubuntun uusin versio käytössä. Samoin kamera toimii miten sattuu... :'(
Mikä avuksi?

Joskus on käynyt niin, että puhe puuroutuu ja loppuu kokonaan ja videokuva ei siirry. Pääteltiin, että se johtui nettiyhteyksien hitauksista. Toisella oli taloyhtiön nettiyhteys ja välillä se meni hyvin hitaaksi. Korjattiin sillä, että otettiin uusi yhteys jonkin ajan kuluttua.

Aliengrey

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 539
    • Profiili
Vs: Skypen ongelmat
« Vastaus #2 : 25.11.09 - klo:18.43 »
Tommosta se mulla on ollu niin kauan kun oon Ubuntua käyttänyt

OpaMox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: Skypen ongelmat
« Vastaus #3 : 25.03.10 - klo:11.21 »
Onko kenellekään sattunut että Skypen uusin versio lakkaa toimimasta hetken yhteydenpidon jälkeen??? Ubuntun uusin versio käytössä. Samoin kamera toimii miten sattuu... :'(
Mikä avuksi?

Mulla sama ongelma, toimii hienosti noin 3-4 minuuttia ja sitten puhelu yhtä-äkkiä katkeaa.. käytössä skypen beta versio ja ubuntu 10.4. Voisi tietty kokeilla päivittää tuo skype pois betasta vanhempaan onko kokemusta?

OpaMox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: Skypen ongelmat
« Vastaus #4 : 30.03.10 - klo:17.08 »
Onko kenellekään sattunut että Skypen uusin versio lakkaa toimimasta hetken yhteydenpidon jälkeen??? Ubuntun uusin versio käytössä. Samoin kamera toimii miten sattuu... :'(
Mikä avuksi?

Mulla sama ongelma, toimii hienosti noin 3-4 minuuttia ja sitten puhelu yhtä-äkkiä katkeaa.. käytössä skypen beta versio ja ubuntu 10.4. Voisi tietty kokeilla päivittää tuo skype pois betasta vanhempaan onko kokemusta?

Sama vika! Kerro jos löydät ratkaisun...

TK

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 103
    • Profiili
Vs: Skypen ongelmat
« Vastaus #5 : 30.03.10 - klo:18.09 »
Tässä Mint 7:ssa on aiemmin toiminut moitteetta.

Nyt sitten antaa herjan että
Koodia: [Valitse]
P2P Connect failed
Kävin Skypen sivuilta uudemman .deb paketin mutta ei sekään korjannut tilannetta?


EDIT:

Ratkaisu oli helpohko minun tapauksessani. Olin jo puolenkymmentä kertaa poistanut ja asentanut uudelleen Skypen.

Käynnistänyt koneen uudelleen ja ollut käynnistämättä asennusten välillä.

Täällä toiseksi viimeinen viesti oli ratkaisun avain.

Toivottavasti auttaa muitakin jos törmää tuohon p2p herjaan :D
« Viimeksi muokattu: 30.03.10 - klo:18.32 kirjoittanut TK »

Rikhardo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Skypen ongelmat
« Vastaus #6 : 19.05.10 - klo:20.16 »
Kuinka onnistuu liittyä jo olemassa olevaan ryhmäpuheluun?
Kutsut keskusteluun aukaisevat vain keskustelun chat-ikkunan, mutta en pääse puhumaan tai kuuntelemaan muiden puheita.