Siis selvennykseksi: Wine on ohjelma, jolla voi käyttää
WINDOWS- ohjelmia. Kun Wingistä on olemassa natiivi Linux- versio, niin Wineä ei luonnollisesti tarvita. Wineä tarvitset jos haluat pelata mm. CS:ää, josta ei siis ole olemassa natiivia Linux- versiota.
Wings2 on muuten kova peli.
