eeepc 901:ssa on xandros josta haluan pikimmiten eroon.yritän asentaa varmaan jo 50ttä kertaa ubuntu 9.0.4:ää käyttäen 4G usb-tikkua,samoin olen yrittänyt käynnistää sdhc muistilta. ei vaan onnistu. olen ladannut ohjeiden mukaan ubuntu-9.04-netbook-remix-i386.img ja ajanut sen windowsin unetbootilla läpi saadaksen järjestelmän käynnistymään suoraan tikulta. ok, tähän asti kaikki hyvin.
laitan tikun läppäriin ja boottaan tikulta,välillä ei onnistu ja välillä toimii. pääsen unetbootiin valitsen default -muita vaihtoehtoja ei ole..loading /ubninit.............(ilmeisesti lukee tikkua, kuluu pitkä aika)...ready. language: valitsen english (olen kokeillut myös suomea), ubuntu, valitsen try ubuntu netbook remix..ja enter.ok näyttää tekevän jotain kun ubuntun kursori käy edes takaisin. kuluu aikaa ja aina vaan tulee teksti:
loading,please wait....busybox v1.10.2 (ubuntu 1:1.10.2-2ubuntu7) built-in shell (ash) enter ´help´for a list of built-in commands. (initramfs) ja kursori jää vilkkumaan ikuisuuden eikä mitään tapahdu. ja tämä sama litania toistuu joka kerta.
missä teen väärin taikka mitä pitäisi tehdä? please help!!