Kirjoittaja Aihe: Avidemux & PSP [Vaihtoehtoisesti ratkaistu]  (Luettu 1442 kertaa)

hotwheelx

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Avidemux & PSP [Vaihtoehtoisesti ratkaistu]
« : 22.03.09 - klo:23.27 »
Eli ongelmani perustuu siihen että yrittelin saada videota muutettua Video.Avi -> 720x480  MPEG-4 AVC (MPEG-4 kuitenkin...) PSP:n käsikonsolille, mutta kun sain valmiiksi niin siinä ei tullut tekstityksiä ja video itse oli tökkivä/nykivä.... Ääni oli oikein  :)

KYLLÄ itse PSP voi toistaa juuri tuota resoluutiota, kokeiltu ja hyvin toimi HD-laatuinen video 720x480  MPEG-4 AVC-asetuksilla jonka käänsin ikkunassa.


Mitkä kaikki koodekit pitää olla asennettu tai mitkä paketit että tämä Avidemux (?) toimisi oikein, alussa oli ongelmaa saada edes asennetuksi... :=

Windowkselle oli liikaa ja sen 30GB kiintolevylle noin 100GB raa´an datan käsittely kun 3 tunnnin muuntamisen aikana Ati:n näyttis kerran resetoi itsensä ja windows tiltta osittain lopuksi ja loppu puolella kiintolevy piti kauheaa vikinää...(jihuu) Eli ois suosio saada linukan puolelle tämä kääntäminen... :)

P4 HT 4GHz kääntämisen tehona toimii... ja Ati Radeon HD3850 512mb



Käännyin Ati:n Avivo video convertoriin joka on tehokkaampi kuin prosessori pohjainen videon pakkaus joten näin sitä mennään....

Prosessori: 90-150Min
Näytönohjain: ~14 minuuttia O.O älkää kysykö minulta mite hitossa.
« Viimeksi muokattu: 25.03.09 - klo:20.57 kirjoittanut hotwheelx »

syväpaahto

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 137
    • Profiili
Vs: Avidemux & PSP
« Vastaus #1 : 23.03.09 - klo:21.12 »
Samaan kettumaiseen nykimisongelmaan olen myös itsekkin törmännyt Avidemuxin kanssa ja olen varma että kaikki tarvittava on kyllä koneellani. Veikkaan bugia Avidemuxissa.

Palasin takaisin ffmpeg:iin.
Koodia: [Valitse]
ffmpeg -i "lähdetiedosto.avi" -acodec aac -ab 128kb -vcodec mpeg4 -b 1200kb -ar 24000 -mbd 2 -flags +4mv+trell -aic 2 -cmp 2 -subcmp 2 -s 368x192 -r 25 -title "psp_valikossa_näkyvä_nimi" -f psp M4V00001.MP4
« Viimeksi muokattu: 23.03.09 - klo:21.14 kirjoittanut syväpaahto »