Kirjoittaja Aihe: Etsitään : Hyvä Mouse Macro + xvidcap ohjeita  (Luettu 2301 kertaa)

zigizigi

• Käyttäjä
    • Profiili
1.
Etsisin hyvää ohjelmaa, joka nauhoittaa hiiren liikkeet ja painallukset, ja toistaa niitä. Ja tarvittaessa myös nopeuttaa toisto nopeutta.
2.
Xvidcap, tarvisin ohjeita näihin asioihin:
-Miten saan ikkunan jäämään ruutuun, painettuani rec näppäintä (Minun ikkunani katoaa)
-käytän näitä asetuksia:

- ja normaali ikkuna
Ongelma on: painan rec -> ikkuna häviää -> video tallentuu kotikansioon -> Video ei sisällä mitään ; "Stream contains no data"
APUA!

sauli

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Etsitään : Hyvä Mouse Macro + xvidcap ohjeita
« Vastaus #1 : 07.12.08 - klo:15.59 »
Minulla Ubuntu 8.10 ei toiminut Synaptic Package Managerin ehdottamalla xvidcap 1.16 versiolla. Oireet olivat samanlaiset kuin mitä kuvasit. Ohjelma kaatui heti kun yritin aloittaa tallennusta ja tämä tapahtui kaikilla kokeilemillani codeceilla.

Minulla auttoi kun latasin uusimman version xvidcap_1.1.7intrepid_i386.deb sivulta http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=81535&package_id=83441.
Asenna siis intrepid versio, Ei listalla ylempänä olevaa geneeristä versiota, jollet halua ratkaista haasteellisia riippuvuuksia 8.10:stä postettujen kirjastojen kanssa.

Hiiren käyttö tallentuu pikaisen kokeilun perusteella ok.