Kirjoittaja Aihe: Ubuntu+Hotmail  (Luettu 1743 kertaa)

T-1000

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Ubuntu+Hotmail
« : 15.11.08 - klo:08.41 »
eli kun yrittää kirjautua hotmailiin tulee seuraavanlainen ilmoitus.

Päivitä selaimesi
Microsoft suosittelee, että päivität selaimesi, jotta saat parhaan mahdollisen hyödyn palvelusta Windows Live Hotmail. Päivittämisen pitäisi kestää vain muutama minuutti. Aloita valitsemalla jokin seuraavista selaimista:

    * Microsoft Internet Explorer
    * Mozilla Firefox
    * Apple Safari

Jos et halua päivittää juuri nyt, voit silti jatkaa Windows Live Hotmail -palveluun. Osa palvelusta ei kuitenkaan välttämättä toimi tai näy oikein.
Onko sinulla matkaviestin? Tarkista sähköpostisi siirtymällä osoitteeseen http://mobile.live.com/hm?mkt=fi-fi.


No, tuosta pääsee kumminkin kun vaan jatkaa palveluun.. Ongelma onkin siinä että EN VOI VASTATA KENELLEKKÄÄN !

Pystyn lukemaan viestit ja muuten pelaa ok, mutta kun joku pistää postia ja laitat vastaa, et voi valita sitä koko teksti kenttää mihin normaalisti voisi kirjoittaa.

Onko tähän joku ratkaisu ? Firefoxini on Ubuntu/8.10 (intrepid) Firefox/3.0.3

Kiitos. Älkää nyt menettäkö hermojanne, olen vasta-alkaja. :D


gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

mummi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 246
    • Profiili
Vs: Ubuntu+Hotmail
« Vastaus #2 : 15.11.08 - klo:20.33 »
Kun hotmailiin menee firefoxin kautta, tulee tuo päivitä selain ilmoitus, joka ei kyllä johda mihinkään. Olen vaan kuitannut ilmoituksen ja jatkanut hotmailiin.
Olen nykyisin käyttänyt hotmailia Opera selaimessa, jolloin tuota päivitys ilmoitusta ei tule. Posteihin vastaaminen ja lukeminenkin jumitteli välillä, mutta nyt ovat taas toimineet