Kirjoittaja Aihe: Mp3/usb muisti ongelma  (Luettu 1238 kertaa)

disappear

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Mp3/usb muisti ongelma
« : 18.06.08 - klo:16.21 »
Hyvää sateista päivää

Minulla on käytössä kopio Ipod 8 Gt muistilla. Kone on toiminut pääaiassa mp3 soittimena ja on hoitanut asiansa kohtuu hyvin huolimatta muutamista ärsyttävistä tekijöista. Nämä tekijät ovat lähinnä käytettävyyteen liittyviä suunnittelumokia.

Poistin biisejä vähän aikaa sitten ja kone sekosi johtuen ehkä omasta hätäilystä + yllä mainituista tekijöistä.
Noh, ajattelin ettei hätää mitään ja alustin laitteen gpartedilla uudestaan fat 32:ksi missä se luultavasti aluksi olikin.
Tämän jälkeen kopioin samat biisit takaisin laitteeseen mitkä siellä oli ollutkin ja yritin käynnistää. Eipä onnistunutkaan koska tiedostoihin oli ilmestynyt lukkoja. Ei muuta kuin search peliin ja foorumia lukemaan. Muillakin oli onneksi  :) ollut samoja ongelmia ja onnistuin saamaan lukot auki.
Klik

Nyt kuitenkin on uusi ongelma

Saan talletettua biisejä laitteeseen ja totem tai rytmilaatikko soittaa niitä ilman mitään ongelmia. Eli nämä biisit näkyvät Media 8,2 Gt kansiossa joka aukeaa kun usb liittimen kytkee kiinni. Laite itsessään ei kuitenkaan tunnista biisejä vaan ilmoitti yhdessä vaiheessa "no files" tai nyt menee vaan automaattisesti perusvalikkoon . ???
Olen ennen usb piuhan irroitusta tehnyt irroita taltio toiminnon eli en ole repinyt konetta miten vaan irti. Päivitin vähän aikaa sitten hardyyn ja yhden eron olen huomannut irroituksessa. Hardyssa kun tekee irroita taltio käskyn niin ei tule kopioinnin tallennusvaihetta ennenkuin taltio irtoaa.
Pitäisikö tämä tulla voisiko tässä olla ongelman syy ? Dapperissa tämä tallennusoperaatio tapahtui

Reissuun pitäis lähteä ja on ankeaa istuskella koneessa ilman musaa. Help :P