Ootteko saaneet Nokian asiakaspalvelusta apua tarvitessanne?
Mä oon pari kertaa kyselly M810:stä ennen ostopäätöstä valintaan vaikuttavia asioita aikas heikolla menestyksellä.
Nyt on menossa kaikkein pahin kokemus.
Jätin soittopyynnön keskiviikkona 7.5. puolilta päivin ja koska ei ip 4:ään mennessä mitään kuulunut, niin uudistin pyynnön Nokian puh.vaihteen kautta hiukka ennen tuota 16:ta. Ei edelleenkään torstai-ip:hen mennessä mitään yhteydenottoa, jolloin taas uudistin soittopyyntöni alkuparäiseen asiakaspalvelupaikkaan ja samoin reklamointihenkilölle, mutt eihvätpä oo soittaneet vieläkään nyt pe 22.25:een mennessä.
Taitaa olla asenteissa vikaa tai N810:n osaajista pulaa...
Onneksi on Asmo, joka ketoilee edes häntä kiinnostavia juttuja 800:sta