Kirjoittaja Aihe: Intranet 'softaa' etsimässä  (Luettu 2298 kertaa)

Owdy

• Käyttäjä
    • Profiili
Intranet 'softaa' etsimässä
« : 08.09.06 - klo:08.51 »
Uusimmassa MBssä oli esimerkki intranet ulkoasumallista jossa oli esim valmis lomake sisällön lisäämiseen. Onko kellään tiedossa mitään hyvää softaa jolla sais pystyy intranet sivut jossa olis valmiina tommosia toimintoja, ilmotustauluja yms? Ei jaksais alkaa alusta asti väsäämään jos olemassa on hyviä pohjia :D

_Pete_

• Käyttäjä
  • Fufufuuffuuu
    • Profiili
Re: Intranet 'softaa' etsimässä
« Vastaus #1 : 08.09.06 - klo:12.42 »
Uusimmassa MBssä oli esimerkki intranet ulkoasumallista jossa oli esim valmis lomake sisällön lisäämiseen. Onko kellään tiedossa mitään hyvää softaa jolla sais pystyy intranet sivut jossa olis valmiina tommosia toimintoja, ilmotustauluja yms? Ei jaksais alkaa alusta asti väsäämään jos olemassa on hyviä pohjia :D

MBnetin juttua en ole lukenut mutta eikö asia hoituisi jollain Wiki-enginellä tai sitten foorumisoftalla tai
niiden yhdistelmällä ?

T.M

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 08.09.06 - klo:14.13 »
Itse olen käyttäny drupal:ia...

www.drupal.org

Nyt jos pitäisi alkaa väsäämän voisi wiki olla paras vaihtoehto.

moonstone

• Vieras
« Vastaus #3 : 08.09.06 - klo:14.23 »
Joomla! tuolla on demosivu jolla voit testata! pääsee sisälle tunnuksella demo ja passulla demo

http://www.joomlaportal.fi/

qtea

• Käyttäjä
    • Profiili
    • Qtea, Qsta ja muusta
« Vastaus #4 : 11.09.06 - klo:10.48 »
Itse olen käyttäny drupal:ia...

www.drupal.org

Nyt jos pitäisi alkaa väsäämän voisi wiki olla paras vaihtoehto.
Voisin myös suositella Drupalia, ainakin jos vaihtoehtona on Joomla!. Drupal on standardimpi, toteutettu tyylitaitolla ja eri käyttäjäryhmiä ja niiden oikeuksia voi muokata joustavammin. Drupal myös oman kokemukseni mukaan asentuu näppärästi.