Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Olen jo kauan käyttänyt ubuntun lepotilaa enkä sammuttanut konetta.Mutta nyt jokupäivä sitten se lakkasi toimimasta.Kun painan virtanappulaa kone menee kyllä lepotilaan kuten ennekinmutta muutaman sekunnin kuluttua käynnistyy taas normaali käyttötilaan.Mitään muutoksia asetuksiin en ole tehnyt.Mistähän tuossa voisi olla kyse?
Lainaus käyttäjältä: pere - 09.03.17 - klo:12.54Olen jo kauan käyttänyt ubuntun lepotilaa enkä sammuttanut konetta.Mutta nyt jokupäivä sitten se lakkasi toimimasta.Kun painan virtanappulaa kone menee kyllä lepotilaan kuten ennekinmutta muutaman sekunnin kuluttua käynnistyy taas normaali käyttötilaan.Mitään muutoksia asetuksiin en ole tehnyt.Mistähän tuossa voisi olla kyse?Ehkä jokin ulkoinen tapahtuma herättää koneen. Onko se kytketty kiinteästi verkkoon Ethernet-kaapelilla? Joku lisälaite tai akun varaustila saattaisi myös aiheuttaa ongelmia.Mikä on koneen merkki ja malli?
Lainaus käyttäjältä: nm - 09.03.17 - klo:15.02Lainaus käyttäjältä: pere - 09.03.17 - klo:12.54Olen jo kauan käyttänyt ubuntun lepotilaa enkä sammuttanut konetta.Mutta nyt jokupäivä sitten se lakkasi toimimasta.Kun painan virtanappulaa kone menee kyllä lepotilaan kuten ennekinmutta muutaman sekunnin kuluttua käynnistyy taas normaali käyttötilaan.Mitään muutoksia asetuksiin en ole tehnyt.Mistähän tuossa voisi olla kyse?Ehkä jokin ulkoinen tapahtuma herättää koneen. Onko se kytketty kiinteästi verkkoon Ethernet-kaapelilla? Joku lisälaite tai akun varaustila saattaisi myös aiheuttaa ongelmia.Mikä on koneen merkki ja malli?Kiinteä yhteys verkoonPöytäkone ei akkuaCPU family: 16Malli: 5Model name: AMD Athlon(tm) II X3 455 ProcessorStepping: 3