Hei! Hiiriongelma: Ostin uuden hiiren,"Trust MI-2100 Optical PS/2 Mouse", mutta en saa sitä Linuxissa toimimaan sitten pirullakaan! Koneella on myös win98, jossa ei hiiren suhteen mitään ongelmia. Olen eri foorumeilta etsinyt neuvoja, mutta ei vaan onnistu. Xorg.conf-tiedostossa olen kokeillut kaikki mahdolliset protokollat, mutta EI. Mandrake kympillä yritin myös, mutta tulos oli nolla huolimatta siitä, että jo asennusvaiheessa se kyseli kaikki mahdolliset mouseconfigit, ja minähän kokeilin niitä kaikkia. Valo kyllä palaa hiiressä kirjautumiseen asti, mutta heti ensimmäiseen liikkeeseen se sammahtaa ja tilttaa. Vanha 2-nappinen pallohiiri toimii kuitenkin heittämällä. Knoppixin live-cd:llä saan hiiren toimimaan expert-modessa valitsemalla PS/2-wheel mouse-ajurin. Knoppixin kernel on 2.4.xx, eli voisiko tässä olla jotain module-eroavaisuuksia? Ubuntussa olen kokeillut sekä Hoarya että Breezya; tulos sama nolla. Kun yritän rebootata Linuxista Winiin, niin silloin täytyy kone sammuttaa ennenkuin hiiri alkaa Winissä pelata. Mikä tässä nyt mättää??