Itse olen myös päässyt siihen käsitykseen, että SSD-asemat kyllä kestää normaalia käyttöä oikeastaan paremmin kuin tavalliset kiintolevyt. Ensimmäisen tripla e Asuksen lukuisat aseman ylijyräykset ja linux kokeilut on varmasti kyllä kuormittanut asemaa enemmän kuin mikään keskivertokäyttö ja vieläkin se on ihan täysin hengissään. Mikään ei ole viitannut sen kuolemaan.
Nyt sitten kun laitoin toiseen kannettavaan Kingstonin SSD-aseman niin totesin, että ei tuota kyllä tarvi sääliä yhtään, eli livautinpa sitten kaikki swapit yms. sinne. Jos ei kestä niin laitetaan takuuseen uusi
*edit*
Ai niin ja tuossa eee:ssä, jota käytin pitkään myös 24/7 "palvelimena" ja mm. herätyskellona, niin huomasin jonkin herätyskello-ohjelman ilmeisesti kirjoittavan sekunnin välein ilmeisesti jonkinlaista aikaleimaa asemalle. SSD:t ei vielä ole oikein yleisiä, mutta eivät mikään uusi juttu. Eikä kyllä ole pistänyt silmään mitään artikkeleita hajoavista asemista. Yhtälailla ne kiintolevyt menee. Itse ainakin luotan enemmän SSD:n kuin tavallisiin asemiin, joita minullakin on porsinut ehkä noin kymmenkunta asemaa. Osa kestää, osa taas ei ole kestänyt juuri takuuta pitemmälle. Aika tuurikaupalta niidenkin luotettavuus tuntuu.