Samalla kokoonpanolla pelasi 9.10:ssa Creativen CT6940(VooDoo2)-näyttökortti. Päivitin Ubuntu 10.04:een ja näyttöön tuli raitoja, kuin ajurit ei olisi toiminut. Päivitin Ubuntu 10.10:iin toivoen että näyttö korjaantuisi, mutta ei. Pitäisikö palata 9.10:iin, vai onko ideoita näytön "siivoomiseksi"?