Kirjoittaja Aihe: amarok collection  (Luettu 2739 kertaa)

raezel

• Käyttäjä
    • Profiili
amarok collection
« : 05.06.06 - klo:17.35 »
Mitenkäs onko mahdollista jos haluan saada amarokin collectioniin Windows partitiolla olevat musiikkitiedostot?(Windows osio on mountattu, ja mp3:t soivat kyllä muuten) Kun amarok kysyy että mistä kaikkialta collectionia skannataan niin mitä sille pitäsi siihen antaa, että osaisi tuolta Windows osiosta niitä kaivella?

Melmacian

• Käyttäjä
  • Ubuntu Hardy
    • Profiili
Re: amarok collection
« Vastaus #1 : 05.06.06 - klo:19.51 »
Mikäs ongelma siinä on? Senkus raksitat sieltä listasta ne hakemistot johon olet windows osiot mountannut.

raezel

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 06.06.06 - klo:08.28 »
Mutta mikähän kansio tämä mahtaa olla.. Kun itse levyhän on vissiin /dev/hdb5 mutta dev kansiossa ei tätä ole. Ja mounttikomennossa on käytetty /mnt/windows mutta sieltäkään ei amarok löytänyt yhden yhtä mediatiedostoa. Ainoa paikka mistä se niitä löysi oli /tmp/<numerosarja>

Melmacian

• Käyttäjä
  • Ubuntu Hardy
    • Profiili
« Vastaus #3 : 06.06.06 - klo:09.33 »
Mutta mikähän kansio tämä mahtaa olla.. Kun itse levyhän on vissiin /dev/hdb5 mutta dev kansiossa ei tätä ole. Ja mounttikomennossa on käytetty /mnt/windows mutta sieltäkään ei amarok löytänyt yhden yhtä mediatiedostoa. Ainoa paikka mistä se niitä löysi oli /tmp/<numerosarja>
Katso mitä
Koodia: [Valitse]
cat /etc/fstabkertoo.

MoB

• Käyttäjä
  • Debian Jessie, Ubuntu 12.04 LTS, Android-x86 2.3
    • Profiili
« Vastaus #4 : 07.06.06 - klo:01.33 »
fstabista tosiaan kannattaa katsoa kuten Epeli neuvoi.
Mulla ainakin Dapper vetäisi oletuksena asennuksessa vanhat FAT32 osiot tyyliin /media/hda1 jne.
Registered Linux user #186837

raezel

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #5 : 07.06.06 - klo:12.47 »
Kiitoksia vaan vinkeistä. Sain toimimaan.