Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Jukolist! ...nyt en tiiä, miten suhtautua tähän uutiseen... onko se totta vai totaalinen ankka... Asian kyllä ymmärrän ja oon ollut pitkään samaa mieltä monien muiden lisäksi, mutt...olisko Nokian johto viimeinkin ymmärtänyt tehneensä pahoja virhepäätöksiä? Mutt jos näin on, niin hieno asia - sekä muutos että virheen myöntäminen!
Lainaus käyttäjältä: jake - 12.08.09 - klo:12.51Jukolist! ...nyt en tiiä, miten suhtautua tähän uutiseen... onko se totta vai totaalinen ankka... Asian kyllä ymmärrän ja oon ollut pitkään samaa mieltä monien muiden lisäksi, mutt...olisko Nokian johto viimeinkin ymmärtänyt tehneensä pahoja virhepäätöksiä? Mutt jos näin on, niin hieno asia - sekä muutos että virheen myöntäminen! Onhan tuosta nyt ollut puhetta jo pitkään. Tälläkin foorumilla. Tosin Maemo 5 ei varmaankaan ole kovin monessa puhelimessa. Sitten kun saavat Nokialla vaidettua GTKn Qt:hen ja Harmattain ulos alkaa puhelimia pulputa. Tätähän minä olen jo aiemmin selittänyt jake, Nokia ei lähtenyt Androidrumbaan mukaan siksi, koska Nokialla on omiakin linux-systeemejä. Kilpailu edistää kehitystä!
Mitäköhän käy nokian n-gage 2.0:n kanssa, kun on tehty symbianille. Käykö taas samallailla kun ykkösellekin tämän vaihdoksen takia vai saako ne muunnettua sen Maemolle