Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Kyllä amsn on tällä hetkellä parhaimpien mese-sovellusten joukossa.Kun vielä tuo amsn2 saisi kehittäjiltä hieman enemmän rakkautta, niin jo kelpaa.Itse käytän sitä, mutta kun se ei toimi, niin sitten ei mesetellä
Lainaus käyttäjältä: gdm - 29.05.09 - klo:12.44Kyllä amsn on tällä hetkellä parhaimpien mese-sovellusten joukossa.Kun vielä tuo amsn2 saisi kehittäjiltä hieman enemmän rakkautta, niin jo kelpaa.Itse käytän sitä, mutta kun se ei toimi, niin sitten ei mesetellä Miten asensit tuon amsn2:n? Eikös se on ainakin suunnitelmissa pitänyt olla gtk pohjainen eli istuisi varmaan paremmin Ubuntulle kuin tuo nykyinen sähellys?
Dropbox soveltuu niille jotka haluavat asennella ohjelmia. Lähinnä tulee läheteltyä kamaa kaverille, joka ei edes suostu asentamaan skypeä. Jos se edes tuon pienen askeleen ottaisi, ei tarvitsisi kiertää koko vuorijonoa tappelemalla msn korvikkeiden, ssh serverien ja muiden kanssa. Varmaan dropbox olisi hyvä, mutta tässä tapauksessa ei valitettavasti...
Minulla ei kyllä bitti liiku amsn sen paremmin kuin muillakaan linuxin mese clinuilla. Vistan puolella toimii samalle henkilölle ongelmitta. Mikä lie. Emesene on oma suosikkini.
Sama juttu. Vaikken itse "mesetä" niin lapsille olen asentanut sekä pidgiin että emesenen ja kommentit heiltä ovat olleet selkeät: emesene toimii parhaiten. Pidginillä on tapana ajoittain "poitkaista ulos". Toinen ikävä juttu silloin tällöin on "jumittaa kone" (prosessi killattava, selain hyytyy). Aluksi luulin ongelmien olevan joissakin videoissa mutta myöhemmin pääasialliseksi syyksi näytti osoittautuvan Pidgin-toiminta.