Kirjoittaja Aihe: Miten voi asentaa teemoja, joiden tiedostopääte on muutakuin bz2 ?  (Luettu 2536 kertaa)

Grandi

• Käyttäjä
    • Profiili
    • Mun kotisivut englanniksi
En voi asentaa teemoja joissa on eri pääte kuin bz2. Mutta kun en millään käsitä, että miten se onnistuisi? Yritin myös purkaa paketin, mutta en löytänyt siitä mitään tiedostoa, jota voisi asentaa.

audi

• Käyttäjä
    • Profiili
En tiedä mikä olisi parempi tapa, mutta olen purkanut paketin ja kopioinut esim ikonit omiin hakemistoihinsa. Tähän on varmasti järkevämpi asennus olemassa.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate

eliasj

• Käyttäjä
    • Profiili
En voi asentaa teemoja joissa on eri pääte kuin bz2. Mutta kun en millään käsitä, että miten se onnistuisi? Yritin myös purkaa paketin, mutta en löytänyt siitä mitään tiedostoa, jota voisi asentaa.
Mikä pääte niillä teemoilla on? Miten olet nyt asentanut teemat?
alias vililikku

Grandi

• Käyttäjä
    • Profiili
Mikä pääte niillä teemoilla on? Miten olet nyt asentanut teemat?

En mene täysin takuuseen, mutta taisi olla  tar.gz . Myös .zip:iä on esiintynyt. Olen tähän asti asentanut teemat vetämällä paketin 'Teemat - ikkunaan'.

Grandi

• Käyttäjä
    • Profiili

Jakke77

• Käyttäjä
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
pura se ja lue read.me tiedosto vois auttaa
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB