21
Yleistä keskustelua / Vs: Linux counter muuttaa
« : 09.11.11 - klo:17.54 »
Tulee kai jäsenille sähköpostia, ja vanhoilla tunnuksilla saattoi kirjautua uudelle sivulle???
Ubuntu 24.04 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelut
Valmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Initializing engine:
--------------------
Build: Sep 13 2011
Reading configuration file.
Initializing SDL
Setting video mode
Initializing SDL_mixer
- Allocated 32 channels
Initializing SDL_net
Initializing GLEW.
Found vertex and fragment shader support from GPU.
Found vertex buffer object support from GPU.
Found texture array support from GPU.
Number of available texture array layers: 8192
Number of available texture units: 8
Loading font /usr/share/fonts/truetype/ttf-liberation/LiberationSans-Regular.ttf
Server set up for 4 players.
Loading texture resources.
Initializing OpenGL.
Could not obtain uniform location!
Loading view weapons
Could not obtain uniform location!
Loading players skins.
Loading mesh headers.
-- Loading map data/maps/forest.map --
Could not obtain uniform location!
Generating a terrain
- Grids: 100
- Levels: 4
- Vertices: 6561 (281 kb)
Terrain generated successfully.
Loading map objects.
Generated a quadtree with 320 nodes.
Loading entities.
-- Maps was loaded successfully --
Loading particle emitters
Loading sounds
Initialization was successful.
milan@milan-desktop:~/Lataukset/game$ ./game-linux64
--------------------
Initializing engine:
--------------------
Build: Sep 13 2011
Reading configuration file.
Initializing SDL
Setting video mode
Initializing SDL_mixer
- Allocated 32 channels
Initializing SDL_net
Initializing GLEW.
Found vertex and fragment shader support from GPU.
Found vertex buffer object support from GPU.
Found texture array support from GPU.
Number of available texture array layers: 8192
Number of available texture units: 8
Loading font /usr/share/fonts/truetype/ttf-liberation/LiberationSans-Regular.ttf
Server set up for 4 players.
Loading texture resources.
Initializing OpenGL.
Error in fragment shader compilation (shaders/shadowMoments.fsh)!
Fragment shader failed to compile with the following errors:
ERROR: 0:1: error(#180) Sampler error samplers must be uniform sampler2D
ERROR: error(#273) 1 compilation errors. No code generated
----------------------
Deinitializing engine:
----------------------
Deallocating sounds.
Deallocating dynamic scene.
Deallocating skins.
Deallocating weapon scene.
Deallocating meshes.
Deallocating static scene.
Deallocating terrain.
Deinitializing texture manager.
Destroying textures (111 total)
Deinitializing SDL_mixer.
Deinitializing SDL_net.
Deinitializing SDL core.
X Error of failed request: GLXBadContext
Major opcode of failed request: 159 (GLX)
Minor opcode of failed request: 4 (X_GLXDestroyContext)
Serial number of failed request: 110
Current serial number in output stream: 112
koti@koti-ubuntu:~$ sudo aplay -l
[sudo] password for koti:
**** Luettelo PLAYBACK laitteista ****
kortti 0: Intel [HDA Intel], laite 0: ALC887 Analog [ALC887 Analog]
Alalaitteet: 1/1
Alalaite #0: subdevice #0
kortti 0: Intel [HDA Intel], laite 1: ALC887 Digital [ALC887 Digital]
Alalaitteet: 1/1
Alalaite #0: subdevice #0
kortti 1: NVidia [HDA NVidia], laite 3: HDMI 0 [HDMI 0]
Alalaitteet: 1/1
Alalaite #0: subdevice #0
kortti 1: NVidia [HDA NVidia], laite 7: HDMI 0 [HDMI 0]
Alalaitteet: 1/1
Alalaite #0: subdevice #0
kortti 1: NVidia [HDA NVidia], laite 8: HDMI 0 [HDMI 0]
Alalaitteet: 1/1
Alalaite #0: subdevice #0
kortti 1: NVidia [HDA NVidia], laite 9: HDMI 0 [HDMI 0]
Alalaitteet: 1/1
Alalaite #0: subdevice #0
Tämä on väärää tietoa. Anonymous ryhmässä olleet 2 jäsentä päättivät että he tuhoavat facebookin tai ainakin johtava operaatiota mutta he ovat siirtyneet LulZec hakkeriryhmään, eli nyt LulZec on hyökkäämässä facebookkiin ei Anonymous.
Ja lisätäkseni viestiin tämä tieto on peräisin suomalaiselta Anonymous ryhmän jäseneltä.