3
« : 23.03.21 - klo:17.25 »
Eli käynnistyksen jälkeen pyörittää Ubuntun logoo vähän aikaa, ja sitten alkaa kursoriviiva vaan vilkkumaan vas. yläkulmassa. Näppäimistä ei saa kun epämääräsiä merkkejä käymään näytöllä, mutta ei muuta. Levyltä kyllä lähtis lataan uudestaan käyttöjärjestelmää, mutta kun en haluais tuhota kaikkia tiatoja, ja kuvia... Varmaan pystyy osaava osioimaan vanhat näkyyn myös uudessakin, mutta ei mun taidoilla. Sain joskus vuosia sitten palautettua edellisen toimivan kokoonpanon kautta, mutta miten pääsen siihen näkymään alotuksessa ? Tai sitten jotain muuta vinkkiä...