3
« : 06.07.16 - klo:22.43 »
Lisättäköön vielä maininta että näköjään Meizu PRO 5 näytön lasi ei kestä sitä että luurin pudottaa Aristoleen syntykodin raunioiden kiville. Näitä Meizuja kun ei ihan lähi-alepan hyllystä saa niin tunneilmaisu jää väkisinkin puutteelliseksi näin kaikenikäisille tarkoitetulla keskustelupalstalla ilman asiamukaisia kirosanoja.
Huoltotiketti avattu Meizun italian putiikkiin.
Päivitys:
15.7 oli puhelin perillä Italiassa Meizun huollossa. Tänään sain sähköpostilla DHL:n seurantakoodin, jonka kertoman mukaan luuri pitäisi olla takaisin minulla huomenna. Eli alle viikossa siitä kun luuri oli perillä huollossa. Ei huono, varsinkin kun muistelee miten vaikeasti on asiat joskus sujuneet erään toisen matkapuhelinvalmistajan kanssa...
Päivitys2:
Luuri tuli takaisin huollosta. Viikko siinä vierähti siitä kun pistin paketin menemään. Ottaen huomioon että lähin huoltopiste oli Italiassa niin kyllä on mielestäni loistava suoritus huollon nopeudessa. Puhelin on kuin uusi, which is nice.