1
Ubuntun kehitysversio / Vs: Ubuntu 12.04 beta2:n käyttö
« : 06.05.12 - klo:20.27 »
Vieläkö sais tuon "mac tyylisen expose" -toiminnon vain normaalisti auki oleville ikkunoille. Ei huomioisi ikkunoita, jotka ovat minimoituna.
Ubuntu 26.04 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelut
Liity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.