Ubuntu Suomen keskustelualueet
Muut alueet => Yleistä keskustelua => Aiheen aloitti: Snufkin - 06.05.26 - klo:11.45
-
Tuli tällainen juttu vastaan, to whom it may consern.
Chrome lataa kaikille tietokoneille automaattisesti 4 gigatavun tekoälytiedoston, kysymättä lupaa
https://dawn.fi/uutiset/2026/05/05/chrome-lataa-automaattisesti-4-gb-tekoalytiedoston
-
Ensin kuulostaa pahalta, mutta jossain määrin ymmärrettävää, ettei kaikkea kierrätetä netin kautta. Sehän oli aivan jäätävä määrä dataa (ja energiaa) mitä jo käytetään tekoälyhakuihin. Onneksi itsellä ei taida olla kuin yksi kone jota tuo koskee.
-
Siis chrome, ei chromium, jos ymmärsin oikein (toivottavasti).
-
Siis chrome, ei chromium, jos ymmärsin oikein (toivottavasti).
Jep, Chromiumiin tuota ei tule.