Kirjoittaja Aihe: Hp langaton näppäimistö ja hiiri tilttaa![RATKAISTU irqpoll]  (Luettu 2424 kertaa)

Suutari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 84
    • Profiili
Elikkäs aina kun tulee uus kernel niin mulla tilttaa hpn langaton näppis ja hiiri ja en pysty uutta kerneliä siis käyttämään! Vanhalla kernelillä pelittää aina vaan! Ei auta mikään "poppakonsti"
elikkäs siis vaikka liikuttaa hiirtä aloituksessa koko ajan yms. 6.10 Käytän ja oon täällä tästä ennenkin kysellyt, mutta ongelma on jäänyt ratkaisematta! Itte en keksi mitään keinoa saada hiirtä ja näppistä toimimaan uudemmalla kernelillä, sillä recovery mode tilassakaan ei näppis pelitä, joten??? On muillakin vissiin ollu samoja vaikeuksia ja ajattelinkin taas kysellä, onko kukaan keksinyt pulmaan mitään ratkaisua! Vissiin ainoa vaihtoehto, jonka oon kuullut toimivan on langallinen hiiri ja näppis, mutta eipä "menneisyys" enää kiinnosta, eikä oo yhtään vanhaa olemassakaan, joten en kyllä ostaakaan niitä halua! Toivotaan, että joku osaa auttaa....
« Viimeksi muokattu: 19.05.08 - klo:07.58 kirjoittanut Ilokaasu »

ubuntu_uuno

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 28
    • Profiili
Vs: Hp langaton näppäimistö ja hiiri tilttaa!!!
« Vastaus #1 : 18.05.08 - klo:19.10 »
Vanha aihe mutta vastaan siltikin kun painiskelin saman ongelman kanssa 8.04:n asennuksen jälkeen. Koitin kaikki mahdolliset keinot mutta lopulta ratkaisu löytyi kun lisäsin grubin käynnistyrivin perään irqpoll-komennon.

Minulla on siis myöskin käytössä nämä HP:n langattomat hiiret ja näppäimistöt.

Ilokaasu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Aihe on vanha tosiaan mutta hyvä että kerroit silti millä pääsit tästä ongelmasta ohi, näitä ongelmia meinaan riittää.