Muut alueet > Yleistä keskustelua

PDF – Adobe DRM

<< < (6/7) > >>

pinux:
PlayOnLinuxissa on valmis asennusskripti 4.5 versiolle. Kokeile asentaa sillä.

Eesaurus:
Eri ohjelma, eri errorit. PlayOnLinuxilla homma kaatui kuvan näköiseen tilanteeseen.



En siis itse tarvitse tuota, joten minun puolestani saa olla. Luovuin Wine -puljaamisista varmaan joskus 2009, eikä ole ollut yhtään ikävä.  8)

nm:
mscorsvw.exe:n virhe johtuu jostain .NET-asennuksen ongelmasta. Saattaa liittyä myös siihen, että Wineen on asennettu wine-mono. En tiedä tarkemmin, miten PlayOnLinux hoitaa nämä asiat.



--- Lainaus käyttäjältä: Eesaurus - 01.04.21 - klo:12.33 ---Kokeilin Adobe Digital Editionsin asentamista Winellä Ubuntu 20.04:ään. Winen perusversiolla ei onnistunut, vaikka oli winbind ja Dot net 4.0 asennettuna ja winetricks ja corefonts -komennot ajettuna. PPA:sta asennetulla WineHQ:lla meni läpi, ohjelman kuvakekin ilmestyi Ubuntun ohjelmavalikkoon, mutta ei se käynnistynyt. 5-10sek yritti, mutta ei. Valikosta löytyi myös Uninstall -kuvake, se toimi hyvin.  :P

--- Lainaus päättyy ---

Tässäkin kannattaa varmistaa, ettei wine-mono ole asennettu. Wine ehdottaa itse Monon asentamista ensimmäisen käynnistyksen tai winecfg:n ajamisen yhteydessä, ja kysymykseen pitää vastata kieltävästi. dotnet40 kannattaa asentaa winetricksillä, jolloin asennuksen yksityiskohdat hoituvat automaattisesti.

ilkant:

--- Lainaus käyttäjältä: nm - 01.04.21 - klo:10.12 ---XML-tiedosto taitaa olla ACSM (Adobe Content Server Message). Tietääkseni ainoa keino ladata varsinainen EPUB-tiedosto on avata ACSM-viestitiedosto (tai linkki) Adobe Digital Editionsilla.

--- Lainaus päättyy ---

Ja se Adobe Digital Editions valittaa puuttuvasta .NET Framework 4.0.xxx:stä.  :o No minä yritän jonkun tutun Windows-koneella ladata sen tiedoston. Ja en tuolta tilaa enää DRM-krijoja.

nm:

--- Lainaus käyttäjältä: ilkant - 02.04.21 - klo:11.59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: nm - 01.04.21 - klo:10.12 ---XML-tiedosto taitaa olla ACSM (Adobe Content Server Message). Tietääkseni ainoa keino ladata varsinainen EPUB-tiedosto on avata ACSM-viestitiedosto (tai linkki) Adobe Digital Editionsilla.

--- Lainaus päättyy ---

Ja se Adobe Digital Editions valittaa puuttuvasta .NET Framework 4.0.xxx:stä.  :o

--- Lainaus päättyy ---

Asenna dotnet40 winetricksillä:


--- Koodia: ---sudo apt install winetricks winbind
--- Koodi päättyy ---


--- Koodia: ---winetricks dotnet40
--- Koodi päättyy ---


--- Koodia: ---winetricks corefonts
--- Koodi päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta