Mulla on kovasti positiiviset fiilikset, koska osasin varautua joihinkin keskeneräisyyksiin - kun en enää ihan kaikkiin mainoslauseisiin usko - olisko iskeny kaihi tohon sinisilmäisyyteen... jos ne silmät on koskaan sinisiä olleetkaan
sen verran takapakkia Nokia sai 97:aan...
No tätä on sanottu parhaimmaksi ja vakaimmaksi Nokian laitteeksi ainakin moniin vuosiin. Juu, mulla ei oo jumiutunu kertaakaan eikä bootannu omia aikojaan.
Mutt mä en oo myöskään asennellu mitään ohjelmia testi- tai developperi-repoista.
Mulle on riittänyt tutustuminen ja liittymien muokkaaminen oman mielen mukaiseksemmaksi.
Enkä myöskään halua edes synkata luurin sähköposteja johon MS exkankee-postilootaan, en! Mutt joku on moittinut, joku kehunut.
Gmail;sta haki mun mun ~1300 postiani niinkuin pitikin OK.
Näyttö on ylivertaisen tarkka muihin luureihin verrattuna, selain on erinomainen. Skaalautuu kaksoinäpäytyksellä hienosti näytön kokoon ja ympyräkuviolla minkäs kokoseks vaan. Vieritys on mukavan herkkä, mutt en osaa verrata iLuuriin.
Alutusivut - ne neljä - saa muokata haluamansa laisiks helposti. Niihin saa widgettejä, iconeita ja kuvia ja linkkejä, etc,,,
Puhelintoimintoja kaikki eivät oo kehuneet, mutt yhteystiedot sai vanhasta luurista kortin avulla OK ja sitä voi selata kevysti rullattamalla tai näppiksestä aloittamalla kirjoittaa etsimäänsä nimeä, niin jo ekalla kirjaimella pääsee liki etsimäänsä ja seuraavat tietty vie entistä lähemmäks
Vaimon, tyttöystävän, tms kuvan voi myös laittaa aloitussivulle ja sitä tökkäämällä soittaa tai viestittää. Mulle ihan OK toimintoja.
Videot pyörii sujuvasti - ne siis joita oon kokeillut - tais olla youtuube,
Kameran kuvat on hyviä, videoo en oo kokeillut
MMS:thän ei toimi, niinkuin on ennakkoon moneen kertaan kerrottu, mutt sms:t ja e-mailit liitteineen kyll - eli kyll kuvatkin saa liikkeelle
Siis tutustumisen arvoinen vehe mun mielestäni
Joku tetari kirjoitti enempi ja omalta kannaltaan:
http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2009/12/09/tuoreita_ajatuksia_nokia_n900_sta_pidemman_kayton_jalkeen