Kirjoittaja Aihe: Synkronointi Sony Xperia Z puhelimeen  (Luettu 1845 kertaa)

Lups

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 638
    • Profiili
Synkronointi Sony Xperia Z puhelimeen
« : 13.11.14 - klo:03.04 »
 Ohjelmana olisi Clementine ja pitäisi saada siirrettyä musiikkia puhelimeen. Onnistuin jo itse musiikin kanssa, mutta jostain syystä kansikuvat eivät siirtyneet vaikka olin ne Clementinella hakenut. Miten saan kannet siirrettyä ja onnistuuko Linuxissa ihan copy-pastella liittäminen puhelimeen, ettei tarvitsisi mitään ohjelmaa käyttää?

Lups

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 638
    • Profiili
Rippauksesta ja musiikin synkkaamisesta
« Vastaus #1 : 15.11.14 - klo:19.39 »
Tämä tulee nyt TODELLA myöhään kun olen jo rippaillut suurimman osan levyistä, mutta osaako joku neuvoa olisiko Asunder jatkossa hyvä ripperi vai onko joku muu parempi (Rubyripper kamalan hidas ja toivoisin että jollain muulla saisi yhtä laadukkaita tiedostoja)? Millä bitratella kannattaa ripata, onko 192 hyvä, kun kuuntelen koneelta sadan euron kuulokkeilla ja puhelimesta Skullcandyilla? Sitten vielä kyselisin että mikä ohjelma olisi hyvä musiikkikirjaston järjestelemiseen ja että sillä pystyisi synkkaamaan puhelimeen (Sony Xperia Z) niin että kansikuvat tulee mukana? Olen koittanut useilla ohjelmilla, esim. Clementinella joka ei toiminut ollenkaan tuossa synkkaamisessa vaan juuttui ja sitten Rytmilaatikolla mikä ei siirtänyt kansikuvia ollenkaan ja ilmoitti että puhelimessa on jo (musiikki)tiedostoja satoja, vaikka ei oikeasti ole.  ???

Olen pahoillani jos tämä keskustelu on väärässä paikassa.