Kirjoittaja Aihe: Xubuntu, firefox ja pluginit  (Luettu 2002 kertaa)

chiku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Xubuntu, firefox ja pluginit
« : 14.09.06 - klo:22.21 »
Eli tämmöinen ongelma. Olen koettanut asentaa firefoxiin plugineja Xfce:n kanssa. Olen tehnyt kaiken ohjeiden mukaan mutta silti mitkään pluginit ei toimi. Olen koettanut myös asentaa niitä Automatixilla mutta siltikään ei toimi. Vaikka kaiken tekee samoin kuin Kubuntussa ja Ubuntussa. Mikä neuvoksi?

Edit: Noniin. Nyt toimii. Jostain syystä flashplugini ei ollut oikeassa hakemistossa /usr/lib/firefox/plugins, Outo juttu,yleensä ovat kyllä ihan käsiasennuksena toimineet suoraan kun olen omalle koneelleni niitä asennellut. Mplayerkin toimii myös w32codeceineen kaikkieneen, nyt voi emäntä katsoa BB:tä..  :) Aikas kevyt on Xubuntukin tommosessa vanhassa k6-500mhz 131Mt muistilla varustetussa koneessa. Surffailukoneena ihan ok.
« Viimeksi muokattu: 14.09.06 - klo:23.51 kirjoittanut chiku »

Mippe

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Re: Xubuntu, firefox ja pluginit
« Vastaus #1 : 15.09.06 - klo:13.23 »
Jep, Xubuntu ihanan kevyt läppäreille.. Ainoa vaan että olen törmännyt kummallisiin virheisiin asennus tilanteissa. :/
AMD Athlon 64 5600+ || ATI Radeon 3650 || 2x 500Gb SATA|| 4Gb RAM || High Definition Audio
Blogi

chiku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Re: Xubuntu, firefox ja pluginit
« Vastaus #2 : 15.09.06 - klo:15.59 »
Itsekin törmäsin ongelmiin asennuksessa. Vanhassa koneessa oli vain 130Mt muistia, jolloin LiveCD ei toimi. Alternate Install Cd sitävastoin toimii hyvin.