Kirjoittaja Aihe: Voiko näyttöä käyttää "pelitelkkana?"  (Luettu 2988 kertaa)

Kadmium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Voiko näyttöä käyttää "pelitelkkana?"
« : 03.01.07 - klo:20.17 »
Juu. Kun en ole vielä omaan huoneeseen televisiota saanut, niin mietiskelin tässä, että voisinko käyttää tietokoneen näyttöä tv:nä? Tietokoneen takaa ainakin löytyy input video-piuhalle, siis se keltainen. Audiot sitte menee kuiteskin kaiuttimiin. Mutta kun laitan videopiuhan kiinni, ei kone reagoi mitenkään. Pitäisikö olla joku erityinen ohjelma, jotta saisin siis xboxin näkymään näytöllä...?

usbkauno

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Re: Voiko näyttöä käyttää "pelitelkkana?"
« Vastaus #1 : 03.01.07 - klo:20.35 »
ootko varma onko se input???

Kadmium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Re: Voiko näyttöä käyttää "pelitelkkana?"
« Vastaus #2 : 03.01.07 - klo:21.53 »
No olen mä aika varma. Vaikka sen vieressä lukee pystysuunnassa että "COMP O"... Luulisin kuitenkin, että se on input. Vai? Siinä vieressäkin on TV-Out

ma^ko

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 62
    • Profiili
Re: Voiko näyttöä käyttää "pelitelkkana?"
« Vastaus #3 : 04.01.07 - klo:02.25 »
No olen mä aika varma. Vaikka sen vieressä lukee pystysuunnassa että "COMP O"... Luulisin kuitenkin, että se on input. Vai? Siinä vieressäkin on TV-Out

Se on kyllä Composiitti ulostulo, Comp Out. Näytönohjaimen tulisi olla ViVo(Video in/video out) tai tulisi olla videokortti että onnistuisi.
Typoraattorin ladontahäröt viesteissäni sisältyy hintaan.

Kadmium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Re: Voiko näyttöä käyttää "pelitelkkana?"
« Vastaus #4 : 04.01.07 - klo:15.27 »
No olen mä aika varma. Vaikka sen vieressä lukee pystysuunnassa että "COMP O"... Luulisin kuitenkin, että se on input. Vai? Siinä vieressäkin on TV-Out

Se on kyllä Composiitti ulostulo, Comp Out. Näytönohjaimen tulisi olla ViVo(Video in/video out) tai tulisi olla videokortti että onnistuisi.

Ahaa, no se selittääki jo. Mulla on kyllä tuolla joku tv-kortti, mut ei se varmaa sillä onnistu, vai?

ma^ko

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 62
    • Profiili
Re: Voiko näyttöä käyttää "pelitelkkana?"
« Vastaus #5 : 05.01.07 - klo:02.11 »
Ahaa, no se selittääki jo. Mulla on kyllä tuolla joku tv-kortti, mut ei se varmaa sillä onnistu, vai?

Kyllä TV-korteilla yleensä saa videosignaalia sisään, eli hyvinkin voipi onnistua.
Typoraattorin ladontahäröt viesteissäni sisältyy hintaan.

viper

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Re: Voiko näyttöä käyttää "pelitelkkana?"
« Vastaus #6 : 06.01.07 - klo:00.28 »
Onko sulla perus-xbox vai 360? Jos sulla on jälkimmäinen niin pystyt laittamaan sen näytön DVI-liitäntään suoraan sopivalla adapterilla...

Kadmium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Voiko näyttöä käyttää "pelitelkkana?"
« Vastaus #7 : 20.02.07 - klo:18.05 »
Perusxbox.
No, sain sittemmin TV:n jo mun huoneeseen, vaikakkin kun muutettiin, se vietiin multa pois.

idiootti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 96
    • Profiili
Vs: Voiko näyttöä käyttää "pelitelkkana?"
« Vastaus #8 : 13.03.08 - klo:19.13 »
on olemassa vielä yksi ratkaisu:
http://konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=5/25/1896&utm_source=hintaseuranta&utm_medium=ppc&utm_campaign=hintaseuranta

Tälläisellä piuhalla saisit sexbox 360:en suoraa näyttöön kiinni, mutta tulee ottaa huomioon, että osaako näyttösi näyttää tuon tukemia resoluutioita. Eli pitäisi vähän tietää että millainen näyttö on nenän edessä. Itse käyttäisin juuri tätä ratkaisua, JOS se toimisi näytölläni.