Kirjoittaja Aihe: Ongelmia netin kanssa.. tai sitten Flash:n  (Luettu 2317 kertaa)

Anssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Ongelmia netin kanssa.. tai sitten Flash:n
« : 30.08.07 - klo:13.51 »
eli tässä muutaman päivän yrittänyt katsoa Youtubesta erästä videota, mutta yksikään video ei lataudu jää vain se lataus "rengas" pyörimään.
voiko ongelma olla koneessa, vai yhteydessä? ja voiko tuolle mitään tehdä? tai jotenkin selvitää ongelman syytä?

siis tuota olen koittanut katsella...
http://fakesteve.blogspot.com/2007/08/monkey-boy-dancing-for-zune.html

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
Vs: Ongelmia netin kanssa.. tai sitten Flash:n
« Vastaus #1 : 31.08.07 - klo:00.29 »
Toimii ainakin minulla. Joskus on ollut vaikeuksia nähdä youtuben videoita, silloin ollut jotakin ongelmia sivustolla.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate

pttk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Ongelmia netin kanssa.. tai sitten Flash:n
« Vastaus #2 : 31.08.07 - klo:01.38 »

 Täälläkin kyllä toimi heti?
Debian 6 "Squeeze", Ubuntu  10.04, Ubuntu 12.04

Anssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Ongelmia netin kanssa.. tai sitten Flash:n
« Vastaus #3 : 31.08.07 - klo:05.11 »
juu niin se toimii kaikilla kavereillanikin, joilta asiaa kyselin, mutta itselläni se jää siihen lataus kuvaan. Olisiko kellään ideaa miten tuota ongelmaa voisi paikallistaa.

Anssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Ongelmia netin kanssa.. tai sitten Flash:n
« Vastaus #4 : 02.09.07 - klo:19.48 »
voiko tuon Youtuben toimimattomuus johtua operaattorista? tai olisiko kellään ideaa millä tuota voisi selvittää? kaikki muut flash hommat ovat toimineet esim video.google.com palvelu toimii.

alan oikeasti epäillä yhteyden rajoittamista oulunpuhelimen suunnalta... sillä kaistaan nähden tietyt sivustot latautuvat huomattavan hitaasti (siis 30s -60s viive ennen kuin tapahtuu mitään) esim jos vertaa hitaampaan soneran yhteyteen.

Täytyy vielä käydä tämän kans lenkki jossain missä on vapaa wlan ja testata toimiiko hommat siellä, mutta olisiko jollakin ideaa millä paikallistaa ongelma?

-edit-

mielenkiintoisen asiasta tekee se että esim. http://www.youtube.com/watch?v=dB2M-Z4CS_E tuo video näkyy oikein mainiosti ilman ongelmia.
« Viimeksi muokattu: 02.09.07 - klo:20.32 kirjoittanut Anssi »

Stargazers

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 549
    • Profiili
Vs: Ongelmia netin kanssa.. tai sitten Flash:n
« Vastaus #5 : 02.09.07 - klo:22.26 »
Itselläni on kanssa joskus YouTuben joidenkin videoiden kanssa käsittämätön ongelma. Muut videot toimivat erinomaisesti, mutta jotkut videot eivät meinaa latautua millään. Ilmeisesti samat videot samaan aikaan latautuu muilla nopeasti.

Itse olen jotenkin vain ajatellut, että ehkä sama video tulee toisinaan eri palvelimelta YouTubesta, joka syystä tai toisesta on ruuhakaisempi ja siksi itselläni latautuu hitaasti vaikka muilla latautuisi nopeasti sama video. En tiedä onko mitään perää moisessa peilausajattelussa, mutta itse vain olen sellaisen teorian saanut jostain päähäni saman asian takia :D